Toppen & Motti - Kliv åt sidan + Tedi & Ticko - Vintergatans Slavar
Toppen & Motti - Kliv åt sidan Hallå, vi är tillbaka och viftar med ett livstecken! Beat och Mixning: Töppen Verser: Töppen och MottiLadda hem låten från Toppen & Motti Besök gärna! www.myspace.com/marcuslarssonTedi & Ticko - Vintergatans Slavar Tedi & Ticko släpper en helt ny låt! Var med och var bland de första som hör den. Vers 1: Tedi Refr: Tedi & Ticko Vers 2: Ticko Mixning: Tedi Beat: a.beats Sprid ordet! PEACELadda hem låten från Tedi & Ticko Finns även i denna forumstråd (Inlägget ändrat av Oracle 2009-03-16 09:11:34) (Inlägget ändrat av Mabande 2009-03-29 21:28:43) (Inlägget ändrat av T-M-K 2009-04-05 13:13:19)
www.myspace.com/marcuslarsson
överlägset det bästa jag hört av motti! tuppen är en duktig prick han!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fan vad najsigt! Låter lite underground hära!^^
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
härligt beat, alltid roligt när du fixar beaten själv! töppen ger ut en skön text som vanligt med ett härligt flow det var bland de bästa ja har hört av motti, keep it up !
Ja då var men jävligt nöjd igen :O
Tiight! Bra jobbat gubbar :)
låter sooft, men inte något jag kommer spela upp ofta. men ni lägger det bra!
bla.
Jävla skön låt! Toppen gör alltid sköna beats :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
åh, jag saknar toppens känslolåtar och hans mer funky låtar med estet :( jag menar, låtar som 'allt går runt', 'speciell' och 'vi sätter sprätt' är ju kung av helt olika anledningar- men nu har du börjat gå åt nåt annat håll. känns som du börjat göra mer mainstreamvänlig musik överlag, vilket jag antar är ett medvetet drag. men det känns ändå synd att förlora en så skön rappare med en stil som tidigare (den kanske bara gömmer sig nu?) var så kunglig. menmen, denna låt är väl sjysst om man gillar sånt- personligen avskyr jag både beaten och topicen så det är inget som sparas. men ni gör eran grej bra. motti har jag aldrig varit särskilt förtjust i, dock är det väl samma sak med honom här- inget speciellt, men helt ok enligt mig.
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
åh, jag saknar toppens känslolåtar och hans mer funky låtar med estet :( jag menar, låtar som 'allt går runt', 'speciell' och 'vi sätter sprätt' är ju kung av helt olika anledningar- men nu har du börjat gå åt nåt annat håll. känns som du börjat göra mer mainstreamvänlig musik överlag, vilket jag antar är ett medvetet drag. men det känns ändå synd att förlora en så skön rappare med en stil som tidigare (den kanske bara gömmer sig nu?) var så kunglig. Word, men diggar Toppen endå. Fast i den här låten tycker ja Motti lägger de tightare, Kul å höra nå nytt iaf ^^
åh, jag saknar toppens känslolåtar och hans mer funky låtar med estet :( jag menar, låtar som 'allt går runt', 'speciell' och 'vi sätter sprätt' är ju kung av helt olika anledningar- men nu har du börjat gå åt nåt annat håll. känns som du börjat göra mer mainstreamvänlig musik överlag, vilket jag antar är ett medvetet drag. men det känns ändå synd att förlora en så skön rappare med en stil som tidigare (den kanske bara gömmer sig nu?) var så kunglig. Word 2!
Tyckte låten var helt okej!
http://www.herrbitter.blogg.se/
Moderator
2009-03-15 20:09
Det diggas, skönt att höra er gamla filurer på whoa igen! Faen vad man saknat det. Behöver väl inte ge kritik, ni kan er grej liksom. Annars får väl jag ge ett word också, saknar dina gamla låtar också lite. Videotoppen, Från dag till dag med Blackfox, aah alla dom. Men bara köra på, lycka till med tapen! :)
time isn't wasted when you're getting wasted .
Tack tack, jag förstår vad ni bubblar om. Plattan som jag jobbar på, siktar jag på att släppa mot slutet av sommaren/hösten. Där kan ni nog räkna med låtar av alla olika slag. Tjenare!
Riktigt bra måste jag säga :) /KKV
www.myspace.com/norliekkv www.myspace.com/kkv www.klubbkoll.se/blogg/norliekkv
upp och hoppa!
TÖÖÖÖÖÖÖÖÖNGASTE BRÖSHAN
shyssta grejjer.
de e mycke nu....... ta de me en nypa tjack
Sjukt tung, Toppen e topp10 Emcee i Sverige enligt mig
tungt skit!
Great som Tony Tiger!
Har längtat efter en låt med er två :) skit bra låt, keep it up peace
bror du la de fett här skönt kaxig stil och toppen la dt lika så :) / x-äl
Vice Versa!
Toppen är utan någon som helst tvekan en av sveriges bästa artister. Förstår inte hur du inte kan ha skivkontrakt...
Akademikern P19 Den ännu större frågan är nog vad man ska ha skivkontrakt till..? OT: grrrym dänga bryyshorna. Galen beat & mixning. Moodie lägger det astight, toppelicious med, jau du vet vad jag tycker, pumpas!
work some magic
fan detta är inte direkt min stil, men denna va fet! överfet mixing oxå!! Keep it upp grabbar!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Brodin1 P20 Det är väl mycket enklare att få ut sin musik om man har ett fint bolag som fixar gigs, tv-utrymme osv?
Tack alla! Kul att ni verkar gilla! :) Pumpa och sprid den mina vänner!
kul o höra toppen , var ett tag sen sist o kan säga att de låter määd :D Motti , de e lätt de bästa ja hört med dig , fätt :D one!
http://www.myspace.com/aiinac
nice!
http://www.goteborg.se
Denna va fan tung överaskad =) Ni båda fick till tunga flows på den =)
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
töng
Jerrones & Alex Baula Mixtape "Under Vår Luva" ute nu! Viceversa026.blogspot.com
Akademikern P19 Toppen har inte skivkontrakt för han skriver keffa och orelevanta texter, men jag håller med.. Galet flow :D
www.myspace.com/elovbeny
brabra
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Toppen har inte skivkontrakt för han skriver keffa och orelevanta texter, men snälla rara?
Som bonus har vi nu fixat så att Guldkornen inom kort kommer kunna hostas på Whoas server = inga speedysharelänkar som är för gamla eller hemsidor som är nere :) Naturligtvis förutsätts att de som gjort låten har alla tillstånd och att det är okej för dem att vi lägger upp låten (the usual legal mumbo-jumbo ;) ). 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
jag tycker han är rappar bra!
diggas marcus :]
Jag är faran som lurar i natten!
Tack alla! :) Mer kommentarer? Måste säga att Tedi & Ticko´s låt var helt aight! :) Peace alla!
doope boys
hets, stress, fest!
Båda låtarna låter bra, fast det är bara Toppen & Mottis som sparas. Tycker att du, Motti har utvecklat ditt flow rätt intressant, börjar låta lite som Shazaam tycker jag, det är bra menat! :) Gillar också Toppen mer när det är mer åt 'hiphop-hållet' som nu, och inte partydunk-hiphop. =)
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
Första låten va keff som fan. Tung låt av TT Men tyngsta på senaste me TT måste vara upp me fingret ! Fuck the cops Peace
Toppen! Damn! du överraskar mig! du skiner som fän! mer mer sånt!
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
www.myspace.com/tickomusic www.myspace.com/tedihiphop ... i morgon den 18e uppträder tedi&ticko kl 21.15 på grand - uppsala . 20 kr inträde , BE THERE ! ONE / T
softa tracks!