I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Rep inför spelning i lidköping

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-03-15 20:19

Rep inför spelning i lidköping

haha, repade inför spelning jag ska ha i aprill i saleby kyrka, Missade på vers två först lite pinigt men men.

Om ni gillar titta, vet att det inte var jätte bra performat men jag är nöjd endå.

xDxD lite material som på nått mystiskt vis kom dit på klippet finns med också, mycket från när jag spelat in i studio hemma... en sklräpig liten studio vill säga...

Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?

2009-03-15 20:20
Glömde säga att Grunselius glömde nyckeln till Mixerskåpet så jag fick repa med en stereo och utan mic ... lite kefft ja vet
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?

2009-03-15 20:21
+ ja var fett stel haha

2009-03-15 20:26
endå gullit haha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-03-15 20:27
Haha, man tackar, kul att du gillar xD

2009-03-15 20:28
Om du inte var ironisk XD

2009-03-15 21:07
Ingen mer kommentar??
skit i det då

2009-03-15 21:25
sött
www.myspace.com/Sagoztyle

2009-03-16 06:24
Men om du läste ovan, så står dt att vi inte hadde tillgång till mixerskåp. ingen mikrofon alltså, ingen utrustning alls faktist.

2009-03-16 07:42
Maketo__ P20
Nja, var nog nervösare inför repet än själva spelningen

2009-03-16 10:27
Hehe... nämde jag att spelningen ska inträffa på en gudstjänst?
kommer nog vara fett stel publik!!!