Styr vem? Styrunn - Spiced out Tjo, en smo-ed-out-session, rökigare än så här blir det inte, bara jag som lägger vers, här är lyriken:När jag dyker upp runt hörnetkan man fråga sigvarför jag ler hundra smileys och en sak kan jag lova digAtt jag har dundrat niceKör på till en blundad highMin längd är mätt i huggen...Har lungor stora som en väderstormMen inte för att jag vräker gormNej jag drar bara bongar som ångarstarkt som en bäverhojtEn smögare som rövade,bort dig från ditt sövande Bedrövande att behöva det,öppnad som nåt blödandeDet är jag och vem fan trodde något annatfår det tjuta på ett brandlarmmeckar njuta som en sandstrandLika ofta som vårt grannlandTempot stupar flera anhangKom och testa om du pallarHar minst tillräklig,insläppning av rök med en tillsättning att sträcket på dessa stickprovfår en till ättling en twinsläktingJa vi är skrikande galningar,syns på spikade varningarMannen som kunde tala med beats här har ni handu kan fixa dina leaks i ditt sammanhangEller boka dina seats för en sanntalangSe mig i ögonen, svart som pipan på en pansarvagnVad du än kallar mod är lipa på ett annat slangNär jag dyker upp runt hörnetkan man fråga sigvarför jag ler hundra smileys och en sak kan jag lova digAtt jag har dundrat niceKör på till en blundad highMin längd är mätt i huggen SPICE