haha jag trodde typ också att jag hade slutat, men blev sug så jag bara kicka! Kul att folk gillar, hade inte räknat med det eftersom detta verkligen inte va genom arbetat!Slänger upp texten så ni kan fatta va jag säger!:P Nu förtiden har jag bett, varenda vän// Som jag haft att vända hem// Trött på snacket bakom ryggen hela tiden// Alla vänner som jag haft har blivit fitter// För dom tycker att jag blivit divig// Nej tvärt om jag har blivit seriös// Lägger inte ner min tid på att dricka öl// Jag vill göra något med liv innan jag ska dö// Min vison håller mej vid liv// Pengar motiverar när det saknas tid// Tack till min advokat som har följt mej hela vägen hit// Inte tvivlat en sekund, när jagade min dröm// Jag har gått igenom jävligt mycket nu// Men jag nöjd över vad jag har punkt slut// Lärt mej prata spanska,startat upp ett företag,tjänat pengar// Allt detta har jag lyckats göra under 1 år ensam// Jag är född för det här, i'm a busniessman// Säger du nått annat är det bara avundsjuka// Tjejen, täpp igen din käft snälla sluta// Jag har förstått att du tycker jag är fet// Att ja har cash bara det, inga vänner inget mer// Ska jag vara ärlig jag blir bara glad// Ingen jävel ska få smaka på den kakan som jag har idag// Jag har satt Intisol hela Rekonen på kartan// 19 bast klart att avundsjukan hatar// Speciellt för småbarn som har livet bakom datan// Knack knack stormen e påväg tillbaka//haha Malin graff hoppas att du har bra// Kommer hem snart, kanske dax att börja på ett nytt blad// Jag är bara människa jag har rätt att göra misstag// Men det är ditt liv så det blir ditt val// Annars Rest in peace för jag drar//
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.