I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

PhuckPhace - Snälla förstå mig

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-03-17 14:51

Tjenare, ny låt ute.

Den är tillägnad mitt ex.

Text/mixning/rap: PhuckPhace

Beat: IceTail

Ladda ner från speedy:

2009-03-18 16:56
comment?

2009-03-18 17:37
Lite väl dålig mick?:P

2009-03-18 22:43
Ne det tycker jag dock inte, för att vara dator mick är detta väldigt bra

2009-03-18 23:38
Nej, för att vara datormick så är detta väldigt värdelöst, tyvärr.. :P Flytet var halvdant dock.
Dra åt helvete!

2009-03-19 03:14
wtf, aja alla är väll newbies. du e inte sämst av alla dåliga jag hört. men de va ju inte bra :P
micken suger asså, ta inte illa upp. sen kanske du ska testa autotune för du kan inte sjunga! bara min ärlighet som talar, ta inte illa upp..

själv så använder jag en singstar mick xD lärt mig mixa den helt okej däremot, den e ju rätt billig så köp en sån kanske??

här har du singstar kvalité ---> Länk till http://www.myspace.com/EmilE438

sen hörde jag att du la en "vers" eller en halv eller nåt på engelska, det lät inte bra, lär dig rappa på svenska först :)

peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-03-19 03:15
"alla är väll newbies" ska va; alla har väll varit newbies :P hehe
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-03-19 07:30
Tror du skulle låta enormt mkt bättre på bra mix och bättre mick. Så köp dig en ny mick och lägg ut, så får dom svar på tal ;).

2009-03-19 15:16
GB: Aah, för jag kan rappa, bara dom som snackar.

Detta är nämligen meningen att man ska ge kritik och inte massa jävla påhopp om att jag inte kan rappa, för kunde jag inte rappa så skulle jag väl inte kunna hänga med på beatet osv.
& ja jag kan inte sjunga på sånna här beats, och som sagt man kan inte få ut nån jävla känsla när man sitter med en dator mick, men jag ska fan bevisa, jag ska spela in med "mina grabbar" så ska ni se.

2009-03-19 15:45
a inte illa u skrev jag men du gjorde bara tvärt om. jag försökte bara ge lite konstruktiv kritik, men inte många som kan ta det nufötiden... synd

2009-03-20 17:25
Emil, jag vet skillnaden på "påhopp" och konstruktiv kritik.

sen hörde jag att du la en "vers" eller en halv eller nåt på engelska, det lät inte bra, lär dig rappa på svenska först :)

Det till exempel tar jag som ett Mindre påhopp, men påhopp som påhopp.

Jag tar lixom inte illa upp, skiter väl i om du tycker att det är värdelöst, men lite snällare "konstruktiv kritik" kan man faktiskt ge.

Aja nog om detta.

2009-03-20 17:29
rappa INTE med datormick, oavsett du nyss börjat eller inte.
www.znapmusic.com/jungsub - checka!

2009-03-20 17:43
Nej men vissa har inte råd att fixa studio och måste få ut sina känslor på nått sätt!