[Audio] Mighty - Me N Mah Mic (COLLABO?)
Tjoho! Först och främst så vill jag säga att jag INTE ÄR NÅGON RAPPARE! Gillar att skriva men mer än så är det inte, men idag hade jag tråkigt så jag spelade in en vers. Skulle vara schysst med lite kommentarer. Vad kan göras bättre? Var det något som var bra? hehe Ajuste, det finns fortfarande lite tid över på beatet så om någon skulle vilja lägga en vers över det så hojta till. Ni bör vara runt min nivå (eller bättre, men då vill ni väl inte vara med haha). Har ingen aning om vad det är för beat (instrumental eller freebeat?). Texten har jag självklart skrivit själv och så har jag spelat in och mixat själv. Har bara en keff mic så klaga inte på kvalitén tack :)Länk till http://www.speedyshare.com/772702643.html Ha det bra, Mighty!Texten: I'm a narcissist Love it when I drop bars like this Ain't got no flaws and ish You don't wanna pause this bitch Mighty, I'm on the rawest shit I wanna stay with you, more than just play with you I'm trapped in this life, but you break me through From the start, I was locked, yeah I wanted a next date Girl you are my world, and you are my best mate So just wait, and you'll see that I will always be true Always keep it real and never leave you Peace to, all the real muh'fukkas out there See I don't wanna lose you, so I am no doubt scared But I hope and wish, that you'll go for this Cuz you won't find a better lover, I'm not jokin' bitch You don't need to toke and sip, to cope with this It doesn't matter if we are broke and ish Cuz we got each other and that's all that counts If you don't like what you hear, than ya'll can bounce You can never beat us, but you think you har en chans You can never beat us, so far nånstans You've never met a lover and a friend like me I love you girl, Miss M-I-C (I said) Listen to me bitches, I'm livin' on the red line See Imma get mine, so go to sleep kids, it's way past your bedtime It's doesn't matter if you are worth less than 80p You will always get with me, So I think it's best you see That you are a part of my family, and in my fantasy It's always you and me, so true Stay with me baby and I'll hold you Hold my hand when we out for the coldest trips I'll never leave you girl, so 'membah I told you this Listen to me girl, I got a vision for this world Listen to me girl, when you sippin' on that third (track) Lines, rhymes, time's changing Listen to me girl, we are bangin' Me and my mic, that's right Me and my mic, tonight Me and my mic, for life Me and my mic After rain comes rain, nothing's ever gonna change Nothing's changed Me and my mic for fuckin' life, we know this fuckin' game M to the I to the G to the H to the T to the Y
hahaha.. skulle vilja höra en "riktig" låt från dig alltså. Man kände hur det flippade ur ibland och lite för skämtsamt och sånt. Men vissa grejjer var riktigt coola måste jag säga... Så om du vill o gillar att rappa så tycker jag att du ska göra det. ONE! slash DYS
"Disturbed Vibes Basement" www.myspace.com/dysmonia
btw så är det en instrumental...:P
Hehe mjo, det är ju självklart inget seriöst. Jag tror jag ju självklart inte att jag är så bra som jag försöker få mig att framstå som i låten hehe. Kul att vissa grejer va "riktiga coola" då! :) Du skulle inte vilja utveckla det och göra min dag? haha :p Ha det!
tungt
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Din engelska lät bättre än många andra s.k engelska rappare här på whoa.. Tycker att det var fett och flöt på, lite oldschool feeling på det hela.. Fortsätt med rap mate!
hatar forumsignaturer.. http://twitter.com/ARSVXO
ye´sh tommbooi"""¨'' fortsätt ba!!! keeps gettin better!!!
http://www.youtube.com/user/TheMeccaMusic
Jag kan gästa dig mannen alltid kul med nya rappers
www.myspace.com/nMeMuzic Lyssna på mig där och hör av dig i pm vid intresse!!
och ja just låten va fan nicee :D
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
när ja sa riktigt coolt syftade jag på vissa "flow attacks" och cool uppbyggnad på texten ibland och sånt. samt att topicen var rätt cool. DYS
Thanks you guys :) Haha, fan va sjukt.n.M.e - Fan va kul! :)
fett för att vara oseriöst, sen vet man ju inte om du skyller på det bara. nej men den var fet. diggar den gamla-skolan-känslan
anna_m_maria - hehe jag spelar kanske in en låt var sjätte månad när jag har tråkigt (som jag sen slänger sen). Jag vet att jag inte är någon bra rappare, men det är precis det som är grejen. Jag ser mig inte som en rappare. Jag gillar att skriva, that's it. Sen kan man ju alltid leka lite liksom hehe. Tack så mycket btw :)
det är sant. men det var bra tkr jag. kan bli mkt bättre, men det är fortfarande soft. fortsätt kicka, gärna med mindre mellanrum, hehe. Du skriver bra. Gillar texten som fan. Rimmen är fina. Keep it cuming.
Fan vad nice tommy! :P Texten i helhet jävligt nice, du rimmar och flowar grymt som vanligt skrattade till på dessa; You can never beat us, but you think you har en chans You can never beat us, so far nånstans Sen avslutar du grymt som fan också. narcissist / bars like this känner jag igen, men tror det är från nån battle du skrev va? To sum up; jävligt bra text, bra rapp också fan, om du la ner din själ och din din klocka (lite tid) på det så skulle du fan kunna bli grym rappare också. Sen mixningen hade kanske kunnat gjorts bättre men vafan :P Grymt!
allmänt nice tkr jag, way bättre en många "riktiga" rappare i det här forumet. visst det märks att du inte spottar på heltid, men du har helt klart soft text och fett delivery. sen tkr jag din röst gör sig väldigt bra i sånna här sammanhang också. säger som dysmonia ( och säkert många fler) skulle va kul om du satte dig ner och gav oss något riktigt seriöst nån gång! tummen upp
Check it. Catch a vision, Spread the vibe.
du blir bara bättre och bättre min vän din engelska är sjukt tight. diggar dig som fan roliga rader haha man sitter och skrattar lite här bakom dataskärmen :P fortsätt med det du gör är själv ingen rappare håller bara på för skojs skull. det rä det som är kul musik skall göras för glädjen inte för något annat :) fortsätt att spela in och skriva jag skriver ofta hehe men spelar bara in freestyles hehe så jag känner igen mig i det du skriver jag är med bäst på atts kriva :) ta hand om dig och jäkligt skön lyssning. Föresten ditt ljud lät bättre köpt nya grejer eller? ta hand om dig :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
upp för skön låt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fett skön låt! Skaffa bättre kvalité på ljuden så blir det skitbra!
bla.