I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

EpunktK - Kom Tillbaka

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-03-17 20:17

EpunktK - Kom Tillbaka

Yeye, detta är min första låt..
Notera att texten är skriven av ADLIB och INTE av mig, därför går ALL cred för texten till Adlib.
Beatet är gjort av Critical Beat.
Well, första versen är väl ganska lame och så, men andra versen är faktiskt rätt hyfsad enligt mig.
Jag skulle vilja veta vad ni tycker, om ni tror att jag skulle kunna rappa, och göra mer musik?
Well well, här är länken iaf:
Länk till http://www.speedyshare.com/400359736.html

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2009-03-17 20:35
tjo! kul att du börjat rappa... big up för de

jag tycker du hade ett bra flow... och me tanke på att de första låten så vare grymt! props för de... men fortsätt öva och hitta ditt sätt att leverera orden... var lite "nervöst" ellerva man ska säga... lät lite ovant för dig...
ljudet och produktionen var väl si så där...

men fortsätt rappa och utveckla dig... vore kul att höra nåt du skrivit själv också!

peace!! simma lugnt

aLx//

Music makes me feel...

2009-03-17 20:57
Tack för din kommentar!
Ja, jag ska öva mer och mer :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-03-18 16:39
Kom igen, fler kommentarer tack :)

2009-03-18 17:13
Du har det i blodet mayn...fortsätt att träna så når du långt
 www.myspace.com/mrth90

2009-03-18 18:38
Tackar och bockar!

2009-03-18 21:05
Upp!
Snälla, posta en kommentar..