Hundsim - Äger Er Alla
Hundsim - Äger Er Alla Det hela började som ett skriveri på en nattsession, det hela eskalerade till en tre verser lång låt med refräng och hela kitet. Jag tycker den blev rätt fräsig, dock får vi se vad jag tycker efter lite sömn- men upp ska den vilket som! Och jag ber er, kommentera duktigt för en gångs skull nu va?Hundsim - Äger Er Alla Beat; Icetail - Get It Poppin Props till Enter som skickar fina ljudklipp som används som introt här!Hundsim - Äger Er Alla
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Först
www.soundcloud.com/slackerlifecrew
Oohh, det här lät gött :P beatet är gott, & tycker du flowar soft här & hörs som du lagt mer inlevelse nu, vilket jag gillar (Y) Bland det bättre jag hört av dig nu Mixxen är rätt go den med. Bra gjort Hundsim, voff voff :) Peyz!!
Haha. Du har alltid så gosiga beats. =) Lite flowmissar/speedrap kom in här och där, annars gillar jag det :D Det är tungt tungt tungt, dock är jag för slö och trött för att kommentera allt i minsta detalj och skriva en novell om dom reaktioner jag får då jag hör olika saker i denna låt. :) KÖSS MÄH!
Dra åt helvete!
haha lätt din bästa låt hundsim :D <3333 diggade beatet o ditt flow e stabilare :D <3
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
flowet va soft=)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Äckligt bra Jack!
Inte den bästa du har gjort men jävligt bra!
Gillar reffrängen!!
Men du borde köra lite annorluna kör bara samma saker hela tiden nästan men dem blir ändå så härligt bra!
Jag får jämt klämma tuttar som en tutt läkareHahahahhaa
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
det är sånt här man vill höra med dig! punchlineinspirerat med feta rim! diggas
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
Som du sa på msn, ibland kommer flowmiss/för snabbt men låten är skön i helhet! Du har alltid softa beats, som jag aldrig skulle kicka på själv men dom låter bra när du kör på dom :P gillar dock inte dina intron, börjar bli lite jobbigt ^_^
bla.
Jag ogillar ditt flow. Det låter segt. Känns som om du borde flyttat acapellan till vänster en aning. Annars nääjs låt, keep it up!
Jag hatar alla. Ni kan kalla det för kollektiv bestraffning.
Slackerlife Jo, inlevelsen blev jag fan nöjd med- prövade att leka mer med att ändra röstläge n' stuff, kändes som det gjorde susen :) Tacckkaaaarrrn!Entertainment Beatsen jag kickar på är the shiz, även dom jag snott från dig *buwsig* Tack för kommentaren gossen min :>Vanilla Coke & _Lukke_ & niickees & Andra-Sidan Tack alla gossar :> Det värmerSellish Lol, bröstläkare * ^^ Den här sortens låtar kör jag väl inte alltför ofta? o: Tror jag bara sa bajs en gång, och inte så mycket snuskigheter här ju :(Hedde Hah, ja- jag känner mig aningen överkåt på taggade intron och outron- men det är för att jag stör mig på alla som bara kör låtar där inget hörs förrän trummorna igång. Jag överkompenserar!Vad sägs, ska jag köra en omtagning på denna? Nu när jag är aningen piggare?!
asfett hundsim! :) flowmissar här o där, men inte många! texten/rimmen är asfett, likaså reffen :) keep it up sötnos!
www.znapmusic.com/jungsub - checka!
Tackar JungSb ! Nu länkar länken till NYVERSIONEN , ÅTERINSPELNINGEN och DEN VÄRDIGA VERSIONEN av låtskrället. Körde omtagning denna eftermiddag och låtens nivå höjdes med hundra procent enligt mig :)MISSA INTE Fråga; Ska jag ha med den på nästa EP? Ären shoft nog?
den nya versionen var bättre! =)
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
Fyfan vilken förändring :O Det ÄNDA som fattades i denna var mixning och ads fan! HELVETE VILKET SÄKERT FLOW DU FICK!!! Fyfan fick för helvete ståkuk när jag började tänka på hur dålig den förra var jämfört med denna. Jävlars!
Dra åt helvete!
Den nya är såå mycket bättre!! Det e bra det Jack. Det borde va med på din nästa EP! Kommer vår låt vara med?(A)
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Tycker den låter ungefär likadant som den första :P vilket inte är en dålig sak, för första var bra & den här hörs lite bättre :) Så bra gjort. Peyz
Nya versionen var bättre, du fick bort många flowmissar, dock finns det en eller 2 kvar ^^ mer såna här låtar vill man höra iaf :)
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
nummer 2 vart bättre hundsim :)
www.znapmusic.com/jungsub - checka!
upp! den nya var mkt mkt mkt mkt bättre :D bra gjort min älskade hundsim ! Käääzen jäveln is out ! <3
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
Fintntttt, diggade stycket jag tog ut på msn som fan. FLowet lät bra och det var ett roligt tema o.s.v. har inte något negativt att säga i nuläget.
Blunted in stockholm
Ditt flow och den grejen ja snackar om börjar försvinna :) Låter galet gött jackish. du utvecklas, även om ja mobbar dig! PUSS <3
Jag är torevi även Miztah T// Jag rockar lika hårt som en gibson flyin V//
HYEZ , Nu blev ni allt glada :) Och Farbror Enter , jag hade ju ads på denna? :( Bara det att jag vägrar dra upp dom lika jävla högt som du vill ha dom >:) *fniws*Kom igen nu whoa, jag förtjänar mer kommentarer än så här - och särskilt fler än av bara folk jag har på min msn..
tung låt :)
Allerhed-$tudio$ Rappen har tagit över mitt liv... http://myspace.com/gata-i-blodet
Vart fan är länken till nya? =)
har inte hört skiten än men har läst alla kommentarer så jag utgår från dem, bättre flow i denna men du har 1-2 flowmissar... du har laggt lite lägre adds i denna trotts att du e emot adds, vilket jag inte förstår:P du utväcklas för varge låt. GOOD JOBB
v.2 var betydligt bättre än den första. bra jobbish, upp upp!
Jag hatar alla. Ni kan kalla det för kollektiv bestraffning.
Tackar Allerhed , Siggedi-Sajfer och Andra-Sidan Gb Det är samma som i startinlägget, samma länk, fast med nyversionen på ^^'
Buselibus aldona, jag känner ändå att denna förtjänar mera :/