Änglalik - 16 Bars Hatkärlek Skulle kicka 3e versen tillsammans med Mcbusta, och SmyR men beatet knasade ihop sig osv osv osv massa bull emellan etc etcHär kommer mina 16 bars skrev dom på en halvtimma och reccade lika snabbtmen ändå! Änglalik - 16 Bars Hatkärlekser du stjärnan i de blå ja den lyser för digför jag minns första gången som du myste med migjag vart kär som fan och du skulle bära mina barnmen skiten vände runt och jag vart dumpad samma dagoch att kämpa för dig? det tjänar inget tillför jag har suttit sömnlös på natten raderat varje bildsom påminner om dig, jag vill inte tänka tankenatt det finns nån annan i världen som får hålla dig i handen jag låna dig mitt hjärta men du sålde det direktfan behöver inte dig eller någon annan tjej förjag är stark.. kommer klara mig själv åhinse.. men kom inte o böla till mig då ..har fattat de nu att jag kanske varit klantigoch jag väntar nån dag, men aldrig föralltidom du ber om mig tillbaka, så jag svarar jag med ett..stick!för jag kommer aldrig mera ge mitt hjärta till nån bitch/Änglalik
(fast lyssna inte på mig, jag är kass)