Entertainment - Jag har aldrig (Nya versionen) Så, nu knåpade jag ihop beatet till ett helt beat istället för bara en vers och körde lite... :P Ni förstår nog alla vad låten ska handla om. Beat: Jagz0r. Mix: Jag.Text: Jag.Rapp: Jag igen. -.-' Länk till http://www.speedyshare.com/333754933.htmlVers1: Jag har aldrig varit en bra människaFörsöker varje dag men lyckas inte ta mig nånstansFör jag blir galen ibland och det är tragiskt men santatt jag gör nåt nytt, men alltid så saknas ett bandjag menar, jag har aldrig lärt mig av mina misstagoch aldrig hittat nåt tema som är skrivbartSå man börjar om och om igenmen tydligen har micken plötsligt fått en åldersgränsoch då har jag tydligen aldrig gjort nånting rättför jag har flippat micken ända sen 2006och jag är inte den dära som folk verkar seJag är inte bäst i världen, inte bättre än erFör jag har aldrig vart den dära som ni alla vill vahar aldrig nånsin vart den dära som ni kallar för bramen jag stannar väl kvar, sätter mig i tystnadFör jag har aldrig varit den som fått känna på lyckanRefrängJag har aldrig varit den som säger "åh nej"När folk säger att jag är sämst på alltför om jag inte duger så kan du bara gå, hej!För jag kommer alltid att älska rappFör jag har aldrig varit den som brukar säga "åh nej"När folk säger att jag är sämst på alltför om jag inte duger så kan du bara gå, hej!För jag kommer alltid att älska rappVers2Jag har aldrig vart en mönsterelevFör jag brukar aldrig vara den som följer ett ledJag menar, jag är den som går min egna vägför dum för att följa tips, så jag får treva härFör jag är inte den som föddes med takt i öratjag lärde mig själv, men svårt när man aldrig prövatMen det är lungt, om ni hjälper mig igenför då fan ska ni få se på entertainmentMen jag har inte fått tips på ett årOch hur i helvete ska jag kunna utvecklas då?För jag vill inte stanna på samma nivåför jag vill kunna rappa som andra, helst i år. -.-' och jag har aldrig vart det söta, vita fåret i hagenIstället är jag idioten som sover på dagenFör jag är den som aldrig nånsin kommer att bli kändmen gör mig en tjänst, ge mig hjälp igen?RefrängJag har aldrig varit den som säger "åh nej"När folk säger att jag är sämst på alltför om jag inte duger så kan du bara gå, hej!För jag kommer alltid att älska rappFör jag har aldrig varit den som brukar säga "åh nej"När folk säger att jag är sämst på alltför om jag inte duger så kan du bara gå, hej!För jag kommer alltid att älska rapp