Äh fan, här kommer texten:Jag går längs med stranden och bara chillar Sofftar med en bärs i handen Så mycket vi ska göra, så mycket som ska ske Nä jag tänker på allt, så får det mig att le För nu handlar det om oss, bara supa o slåss så vill du hänga med oss, och festa förstås Så bara fråga, varför skulle du inte våga? BARA FRÅGA!!! Det är klart, att vi fattar För det är ju om oss som alla snackar Men inga sura miner min vän All skit, det tar vi sen! Vintern är ju fan ingenting Men sommarn får tiden att stå still Så mycket härligt att göra Sommar 09, ingen kan förstöra! Om du blir trött på all skit DRÄNK DET MED SPRIT! Vintern är kort, tiden går snabbt Snart är det sommar och tiden hinner ifatt Men det finns så mycket som vi ska göra, se och ingen ska få förstöra Sommar i Ludvika, japp den e underbar! S.s.sSOMMAr! Problem med föräldrar min vän? Låt mig snacka med dom så fixar vi det andra sen Vi har pengar, dricka och brudar (Japp, allt finns här i LA!) Och alla ni som hatar Vi knatar vidare utan att märka nåt Inge oschysst spel Folk kommer hit, o dom vill bara ha mer! Livets goda sida, glömma och förvrida! Det är det allt handlar om Du kan ju fan inte tänka som En polis, en annan person Här är vi som vi är Fattar du inte det, passar du inte här För här ställer vi upp Battla mot oss? Vi ställer upp förstås! Men, om du tänkar förstöra Så kommer du förgöras Bara kom hit och chilla i LA stad min vän!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.