I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hundsim - Ännu En Jävla Fredag

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-03-20 17:15

Håhå, idag är det fredag. Och idag har jag vart hemma från skolan, och hittills har inte saker gått så strålande bra som man kunde hoppats på.. Detta resulterade i 40 rader om min fredag, livet i allmänhet och lite knasiga slaglinjer.
Och så säger jag bajs en gång också, tihi.

Bli lite duktiga på att kommentera nu va?.. Props till Akin för ett sött freebeat.

Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.

2009-03-20 17:22
Fan va sexig! Den här diggades! :D
Jag hatar alla. Ni kan kalla det för kollektiv bestraffning.

skön :)
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor!

http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx

Gillar inte beatet faktiskt, en och annan flowmiss, men helt okej.. lite tråkigt att du droppar så mycket bara, lugna ner dig med släpper istället, vet inte om det bara är jag, men jag tröttnar när man hör nytt för ofta, ge folket något att vänta på.. och släpp inte så ofta.. men låten är helt okej
du kan bättre

nej inget jag ville lyssna på ens, låter som du är i målbrottets sista glanstid för dig,
Fucks your life up crew
Tjabo!

2009-03-20 17:23
Haha jävligt najs och rolig :P

Du börjar komma tillbaks med dina skit bra låtar!!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag

2009-03-20 17:28
riktigt fett hundsim :)
jag passade beatjäveln! :D

pöss!
www.znapmusic.com/jungsub - checka!

2009-03-20 18:21
Andra-Sidan & niickees & Sellish & JungSb
Tackar för de värmande orden pojkar, men var lite konstruktiva snart med va? xD

Schib
Hah, jo - Det har blivit aningen skitmycket gjort under de senaste månaderna, både som släppts på whoa och sånt som jag behållt själv, och jag fattar att folk antagligen tröttnar på sätt och vis- men samtidigt vill man ju försöka göra sig ett namn så att säga :) Då får man inte ligga på latsidan.
Du säger jämt att jag kan bättre, anar du potential för större saker eller menar du på fullt allvar att typ låtar för... Jättelänge sen tillhör mina bättre? ^^'

Virtual_Sexuality
Jag är beredd att inte hålla med dig :/

Vad ska man göra för att få tillbaks lyssnarna och kommenterarna?.. Jag borde döpt tråden till "Hundsim - Fuck You (Fredag Dizz!1 :P)", då jävlar hade det blitt fart på whoaiterna..

2009-03-20 18:31
word, står de "diss" i titeln är alla där xD men fet låt :d
Jag är torevi även Miztah T//
Jag rockar lika hårt som en gibson flyin V//

2009-03-20 23:18
HYES, EN UPPNING
Rappare

2009-03-21 00:08
Du o beatet gickju riktigt bra ihop, E man bra på smash e man fan pro at life ^^ tyckte du hade bra flow

2009-03-21 01:23
vad jag menar är att du ska lägga ner mer tid på färre låtar för att få ut det bästa av din kapicitet, vilket både du och jag vet att du inte gör (: puss

2009-03-21 13:12
limp
TACKARRRRN

Schib
Det kan du iförsig ha rätt i, känner själv att det börjar bli dags att dra ner tempot nu i förmån för framförallt bättre inspelningar- texterna är jag dock rätt nöjd med oftast :) Men detta var ju enbart en session också ^^

UPPPEHHN

2009-03-22 14:02
"Det är farsan som bestämmer", sa Fritzl bestämt
"Jaha, bevisa det", vrålade Elisabeth
!

2009-03-22 15:24
tyckte den var lite rolig :) kul att höra lite resultat från nått av beatsen
http://www.myspace.com/akinonline