Reff : I've been posted on the corner from new york to california she say stop but I don't wanna she say stop but I ain't gonna I just got to keep on hustlin' I just got to keep on movin' she say stop but I don't wanna she say stop but I aint gonna she said stop whoooaaa whoooaaa whoooaaa she said stop whoooaaa whoooaaa whoooaaa she said stop whoooaaa whoooaaa whoooaaa she said stop whoooaaa whoooaaa whoooaa she say stop(hon sa stopp) vers 1 : Hon sa stopp Men jag stannar inte upp Hela mitt liv har jag siktat högt Följt ambitioner, motivationen tar mig till solen (bögrim) o jag färdas med min mun så, om ni vill kan ni följa på min resa ge mig nåra år å ni ser vad jag menar tar mig till skyarna utan vingar alls, eller utan ens å lyfta mark allt ba på grund av min rap ge mig chans så tar ja allt de e sant, ja tar 7mila steg över er kollar ner... å ler finns inget under himlen jag inte ser vetu vilka vi är? NASTY NORTH lägg oss på hjärnan för tronen är vår (ante : ey , vetu vilka vi är? Niggady nasty north ) lägg oss på minne vi blowar iår Vers 2 : hon sa stopp , men jag stannar inte upp Som jordklotet , bara fortsätter snurra runt snurrar plattor , hits in the makin pintus & ante , slänger låtar ut helt hejvilt ja vet att du shakar booty mama förnyelse på g , bara fråga obama inte me de nya , ut med det gammla Nasty north , hela crewet e samlat vi stämplar in , ja jobb på gång spelar in låtar som knäcker dom kritikerna , som bara hatar på rapp har kastat skit på oss ända sedan pack dog och tog med räp ner i graven men ja har spaden gräver upp den igen och gör nått magiskt utav den cHEA , vi har kapasit att rocka madison square Full av energi som elektrisitet