Slacker & Farbror Grön - låt.mp3 Shuues!Presenterar Mig & Slacker's nya låt..en Skryt session... Hoppas ni gillar låten!!! Vi vill ha mkt kommentarer;pVers1: SlackerVers2:Farbror GrönSlacker & Farbor Grön - Låt.mp3Slacker & Farbor Grön - Låt.mp3Slacker & Farbor Grön - Låt.mp3Slacker & Farbor Grön - Låt.mp3Slacker & Farbor Grön - Låt.mp3Vers1:du har sett mig & hört migstilen är så het att polisen ger mig böterförsöker att ta mig till ett paradissom alla pratar om, men vart är gatan ditkan inte vända om, ser stjärnor som lyseren av dom är jag, & är så het att de rykercleana skor, stilar storthela min stil är värd en miljonhar en hungrig publik att mättavi ska bli etta, sliter & kämpartar mig i kragen & samlar kraftlikt en magiker, abra kadabra lever på hoppet som Stefan Holmsegern är vår & sköljer ner den med romser mig om, & ser ett paradisdär vi är svensk räp framtidVers2:farbor grön rappar sköntja har cash, men ja är arbetslösDrar upp mitt weed, drar runt i softa svängarbrudar , bilar, jag har fett med pengarAlla vet att jag är grabben som är nr ettGrääääääs äääääääär bääääääästBrun bit, grönt blad, varje dagRöker weed, för man blir så gladMåste mecka den, en fin liten brun bitPissar på spriten, för det är bara skitjag gör vad jag vill, "hah" knip igenNär du var skitnödig & inte hitta hemja röker grönt, bara puffar o passarknullar din mamma, men struntsammajag är cleanaste rappan, hoppas du fattarhar nått till toppen & ja kommer att stannaCOME ON! (kommentera peeps!)