Fade - Jag (Ny Mp3a) Spelat in en ny mp3a idag Fade - JagKommentera gärna!Text:Vers 1 (Fade)Jag är inte som andra jag lever för mig självJag gör det jag bör men jag gör det helt självJag är alltid den som går ensam hemI all framtid har jag djupa sår i mig självHar alltid letat efter en flyktvägMen jag hoppas jag hittar en bakvägTill livet, Som jag inte vill va med iSnälla pausa mitt liv o förvandla mig till isPallar inte tänka Pallar inte reageraHela mitt sinne skulle du kunna blockeraMen de e så det e o det är så jag tänkerDet här är vem jag är, o jag är svag när jag tänkerJag skänker en tanke till han som gick bortJag såg i din blick att det finns inget hoppJag är inte som andra det här är vem jag ärVi 2 är olika för jag lever i en annan världVers 2 (Fade)Låt mig få berätta om min situation Jag var bara 14 år när jag tappade tronDå knarket var min bästa vän gränslandetDå varrända jävla kväll bestog av misshandelDet fanns inga lagar man bestämde allt självO man visste inte riktigt när man kom hemMånga sena nätter det blev till en vanaDet på gick för länge så det blev en livsbanaO så plötsligt en dag droppa snuten inJag skulle med till stationen hade gjort något brottsligtDomarna föll för grov misshandelDen andra den föll för knarkhandelDet var då mitt liv fick en vändning Bestämde mig själv för att skapa förändring18 år idag o jag är helt drog friFör jag tog tag i mig själv o så ska det förbli