vattenpistol- backa du luktar illa Länk till http://www.znapmusic.com/vattenpistoltext:tjena doktorn, eller jag menar dr albankan du fixa mina tänderför de e ostabila å har gula rändertomas dileva, kan du ge mej kritikdu e ju så snäll, vi kan va vännerjag hanterar mitt hat med att tok runkaoch se på när robyn byter frilla varje dag å såmen skitsam jag e sjukt glad ändåjag älskar underjordisk rap musikdet e därför jag lär mej av snooks lyrikmister cool mister cool, hållkäftinnan jag laddar min vattenpistolmister cool mister cool, hållkäftinnan jag laddar min vattenpistolhej tila tequila, du e den jag sett mest på mtvdu e lika störande som när man har diareemen skiter i detjag älskar tom cruise, han verkar så normalhan e med i alla filmer, hur har han tid med sin sekt idagnä fan det verkar (knas)va har hänt med dr bombayflyttade han från malmö till ka cutta å började körataxi på riktigt alldaynä fan vem pallar med å veta att gruppen kente sveriges kändaste bandalla låtarna låter ju för fan lika danthej håkan hellström, jag älskar när du sjunger- känn ingen sorg för mej för sången sugerref x2backa backa du luktar illasom magnus ugglas krulliga frilla