[Video] Essen ft. Paragon - Flygplan (Flight School Remix)
Hey! Nu kan vi äntligen presentera en av de grejer vi pysslat med på senaste tiden och även skrivit lite om på bloggen. Vi gjorde en Flight School Remix och Paragon hade också gjort en så vi snackade med han och hörde om vi skulle klippa upp det till en helsvenskversion, vilket han tyckte var schyst. Blev en liten remixremix! Saxat från våran blogg! Kolla gärna in bloggen för mer info & kommande projekt! Finns även en annan nysläppt låt på vår myspace . Mvh, Essen.
soundcloud.com/brormusk/sets
Moderator
2009-03-22 20:00
Riktigt fet skit! Låten är ju helt underbar liksom :) Lägger bloggen som favorit ett par dagar framöver så får vi väl se om den är nått att ha. Keep it up iallafall! :)
time isn't wasted when you're getting wasted .
Fett skön video! Och underbart skön låt :) i love iit! Keep it. peace!
CHEEA!!
Producent
2009-03-22 20:37
tycker låten hade blivit rätt fet om den hade mixats bättre.
satan detta var fan fett , gillar låten reffen var najs ni la de bra , mixxningen var schysst Finns inget att klaga på ÄSSÄN UPP
autotune kan fan suga.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
förövrigt va de bara Paragon som la de fett
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tycker ni utvecklas åt fel riktning, men smaken är som baken. Ni har skills det vet ni, fast tyvärr ser man inte mycket av det i den här låten. Sen videon, jag vet inte vad alltså, det var för cheesy. Däremot är det nice att ni har fått tummen ur och börjat göra lite saker!
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
Toastare
2009-03-22 23:41
ett tips bara, mixa med rätt skala ni sjunger/rappar till. Mixningen sabba allt. Annars var det inte så illa.
"Jag hatar citat"
Alltså, om ni inte hade haft sån extremt grov luleåbonnska skulle jag digga de! :) Peace dudes!
paragon äger ju sönder denna men de märks att han inte tar i ens men ni andra va ocå bra men den kunde mixas bättre då hade ni me varit lika feta som hans
Efter några till lyssningar ändrar jag mig Det var bra Haha Lika anti som vanligt mot allt och alla, right crimmen? ;)
Videon och mixningen (VARFÖR AUTOTUNE?!?!?!) sög riktigt hårt. Stort + på paragon dock!
mixen va usel riktigt usel faktiskt, texten på första versen va helt ok men rapen känns amatörmässig diggar inte de alls hörde nu på att de va lite lite bättre på andra versen men behövs mycket mer övning asså.. men videon va de inget fel på. kör på så blir de säkert bra tillslut :) jo just de, när de gäller refrängen så kunde den nog gjorts lite bättre me mixning och så, men sjäva melodin och texten va bra, men den som sjunger verkar kunna gjort de bättre! peace/ Magna
Fas 3 youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Fas3musik?feature=mhum
Tack så mycket alla som lyssnat och kommenterar, även om ni gillar eller inte! Btw, angående autotune är det för att vi gjort en svenskversion utav Flight School Remix, och har ni hört flight school remix så förstår ni! ps: budget: 50 kr, ds: kolla videon i HQ för er som inte gör det. Då blir ljudet schystare. ös: tanka mp3:an till eran ipod med :)
sämst med autotune, dålig kvalite´dålig mix.. skit låt rakt av !
http://www.myspace.com/akaamusik
SÅ dålig är fan inte kvalitén, kollar ni verkligen videon i HQ? Mvh :)
Uppi upp upp!
Schri, ursäkta min tjurighet, du vet min attityd, ya know me dawg! ;D
Hehe Mike, ah jag vet! ;) Det är lugnt!
paragon sveriges bästa rappare inget snack fan.
Geni
Hajjar inte folk som säger att detta e dåligt. ligger en skön charm över hela låten på något sätt. mixningen kunde vart bättre, men jag tycker den va skit soft, andra snubben va vassare. sången är aight. nice nice
Silver @ myspace Om jag var en boll så är du luften inuti
Tack för alla kommentarer, fina som fula, goda som onda! Fortsätt lyssna och spana in bloggen!
tyng vers av paragon, wack mix doxck
hets, stress, fest!
Första lysningen lät de väldigt dåligt. Men lyssnade igen, vet inte varför men hade fortfarande tråden uppe efter jag varit ifrån nån timme, kanske därför. Men lyssnade igen och de lät riktigt bra, fet text, grym video förutom lite mörkt tack vare kvaliten. Tyckte videon var bra första lysningen.
Tack så mycket! Hoppas ni inte missar HQ versionen också, blir mycket bättre då! Tack för fina som fula ord, alltid kul att det lyssnas iallafall.. Kommer nog upp en ny track på bloggen ikväll, kika in det!
Magna. Du säger alltså att Paragon måste öva mycket mer för att hålla Whoa standard? Skön elleh?
thänks!
helt ok men är det Paragon från hemmalaget? Tycker verkligen inte att det låter som honom och jag lyssnar och influeras av honom varje dag ska ni veta:P Kan det möjligen varit så att mixen förstör så mkt?
www.myspace.com/naturmusic
Sjukt skön låt, gillar reffen
We make rap, but we live hiphop
Jo, det är Paragon från hemmalaget. Dock är det ingen superkvalité på hans vers kanske! Rappa kan han, men vet inte om mixning är hans grej alla gånger. Helt klart duglig kvalité för dom mindre bortskämda :) Kul att ni gillar, checka andra tracks på www.myspace.com/essenileken www.essenileken.blogg.se piiiiiz!
paragon e tok tung..resten var sådär. kul grej dock.
Peace out, get laid !<br><br>