|
|
|
|
|
"You just gotta be dope" - Slim Shady.
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
borde höjt capellan lite, tyckte det kändes väldigt rörigt märkte nån enstaka flowmiss, men du aeger ju ut honom så att det står härliga till. kul att få höra dig på engelska, helt ok faktiskt, lite mer sånt vore kul- fast ljudet blev konstigt mitt i den engelska versen. nåväl, liri var, är, och förblir Aegd!
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du
|
|
|
Tackar hundsim !
Ja första gångne på engelska och jag tänkte " wtf, bi kör på't" puss.
|
|
|
skitbra bästa jag hört i världen lyssnat på den 10e gånger i streck nu fan
Geni
|
|
|
Haha, tack padawon !
|
|
|
beatet är överfett, du har fet känsla och gullig text, knäcker honom på mitten. Första gången på engelska och du lägger det bra, diggar inte att lyssna på engelsk rääääp men det lät bra.
propps till mixningen btw (: Peace <3
-Say hello to my little friend! Tony Montana
|
|
|
digga den engelska versen den va sooft.. du vann dock i första ronden. men denna va soft.
|
|
|
Tackar grabbar !
|
|
|
Du tog Liri. Engelskan va helt okej . Big upp 1-0 i denna ny startade beef
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Sorry för dubbelpost. men tycker att din röst när du rappar på engelska låter lite som nMe hehe :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
du är skönare på engelska än svenska. på svenska kan du knappt flowa utan att missa varannan rad (inget hat). på engelska flöt du chill. nåra missar men inte lika tydliga.
öva på dina uttal, öva på att skriva fetare på engelska, gör inte till din röst så mkt. 90% av alla som kör på engelska låter sådär "krystade". du kan bli chill om du fortsätter och tränar upp dig på tha utlänska språket.
kommer det inget svar till mig och enter?
/benge brunöga
|
|
|
Thx weeestby, aha tkr du det ? har inte hört nme mer än någon enstaka gång så vet itne ritktigt hur han låter, men tack ändå !
|
|
|
Aha okej "Bengan".
Nej planerade faktiskt att lägga ner beeferna helt men sen dissade han mig ÄNNU en gång så jag tänkte att jasg får ju iallafall hålla garden uppe. puss.
|
|
|
ok.. så du dissar folk som du anser sämre, men inte på "samma nivå" eller som är bättre, som du själv sa till enter i telefon!?
|
|
|
Nej det var inte så jag menade att det skulle framstå som, utan att du blandade dig in i 4de ronden och jag är inte den som tycker det är sommar att dissa varandra hit&dit, det blir lite tråkigt i längden. Sry om jag gjorde dig besviken med beefsökandet. Puss.
|
|
|
jag söker inte beef. jag var med i "dissen" för att det är kul att skriva. jag tar beef lika seriöst som du tkr att liri är bra = inte alls.
|
|
|
Sant !
Tänkte slänga ut texten med för ytterligare kritik !
Du har passerat gränsen men når nog aldrig mållinjen fattar inte ens hur jag kan slösa tid på småfitter när du ringer mitt i natten och pratar ut om känsler inget liv ingen tid så jag undrar har du några vänner ? 3 år gammal fakta, det måste vara roligt för dig hur du tänker tanken när du battlar mot den skoningslöse ringer och snackar om din backup ? ni vet liri e tööng som skriver hur bra jag är i tråden, sluta slicka min röv
talkin shit on the net, well fuck it hoe come south and i'll play ping pong with ya collarbone how ya want it faggot ? if you disrespect im'a twist ya neck til' it fucking disconnects glenn would'a fuck't u up.. so watcha gonna do when i demolish ya face with sum uppercuts i try 2 stay chill but your gettin on my nerves how can you hate on me when i know that i'm the best yo ever heard? voclly miserable n' verbal skills of an secondgrader your like an feather man and yo fucking with an heavyweighter explosions, exposion of this fake mc i'll incapacitate ya ass, what ya gonna say 2 me liri tha hoe, against the king of the throne the last thing ya gon' se will be my fist 2 yo' nose
|
|
|
jaja word på padawon översoft track mannen :) FORTSÄTT SPOTTA! :D
|
|
|
Tackar lazy !
ska tagga ner mig lite framför en film och en påse söndagsgodis (Sockersugen/fet)
hoppas på några fina kommentarer när jag kommer hem från skolan imorgon! One.
|
|
|
Riktigt fin! :) som övriga så diggar jag engelskan stenhårt! Keep it up!
Flyter som en död fisk
|
|
|
well finns inte mycket att säga men det kommer ett svar din jävla Skogs mulle!
|
|
|
Thx fiddilito !
Liridon: Är det lönt ? haha.
Puss
|
|
|
helt okej
http://www.myspace.com/akinonline
|
|
|
Tuuuung!
Detta är brutalt mord.. sen att ngn snackar om att lära sig skriva är faktiskt bra skitsnack.. väldrigt bra ordförråd på Engelska tycker jag. Liri gör bara bort sig i svar.. som vanligt..
denna låten är en defination på MORD!
keep it up
|
|
|
asså Liri vadå "Det kommer ett svar" tror du seriöst någon tar åt sig av dina skitdissar. Jag blir såååå jävla trött på dessa whoakillar som ska starta beef och sen köra 4-5 ronder för att dem förlorade redan efter 1a ronden. Lol
Geni
|
|
|
Padawon är bäst
Http://www.soundcloud.com/MackeMaple <--
|
|
|
Liri ingen idé och svara trycker jag .
|
|
|
Thx Akin & Schib
Word på Padawon !
Väää? på Mackektown, jag lägger inte upp en tråd för att göra att ngn annan är bra. Om ni ska skriva i tråden så kommentera låten. 10/4
|
|
|
Ord Weeestby
|
|
|
|
|
|
Word på Macke ;) Padawon e bäst hahaha
|
|
|
Du är åtminstonde sämst liridon
Geni
|
|
|
Inget mer meningslöst skit i tråden !
puss.
|
|
|
du ska börja kicka på engelska istället för svenska , du är bra mycket bättre på det.
|
|
|
Tung lyric på engelska delen du ska fortsätta med den lätt så kan vi samarbeta inom en snar framtiden, ett plus är ju att du bara är 15 bast och berhärskar detta kungligt !!!
Och en sak till attityd är på topp och deliveryt samma där!!
Peace // N.M.E
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
|
|
|
Okay Freddan.
Thx N.m.e ! Jaja bara hojta man.
Fler ?
|
|
|
tråkigt att jag kört på denna instrumentalen för typ 2 veckor sen... rappen är inte helt 100%, kunde gjorts bättre.. texten var helt ait!
|
|
|
lite flowmissar här å var!
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
|
|
|
OKej c-Chaos det visst jag inte, men om ni kollar när han la upp sin " Diss " så svarade jag inom 3 timmar. Så välarbetat var de tinte heller och det kanske märks. Tack ändå !
Bronkish P21
Då kanske du har en ljudfilsuppspelare som lägger det i otakt för jag finner inga, någon enstaka kanske. Men äre Flo' Rida jag battlar eller ? haha. Puss !
|
|
|
Och När man väl går in i en tråd och skriver kan man likaväl ge bra kritik som dålig ! Be fair. 10/4.
|
|
|
|
|
|
HAHA sant.
|
|
|
Hahahhaha, sjuuuuuuuuukt grym insta, engelskan lät riktigt bra ;)
Fortsätt så fan! Liri sög hårt, ^^
peajz.
|
|
|
damn , nice !
engelskan mördade :D
www.znapmusic.com/jungsub - checka!
|
|
|
diggar engelskan fett, kör only engelska ;) skönt som faan :P skönt flow ^^
peacE / J
hur kommer det sig att jag inte kan höra när du gråter fast dina tårar faller till marken som dasslock.
|
|
|
Thankz bwois ! Kul att ni gillar det !
Fler ?
|
|
|
Väää? på Mackektown, jag lägger inte upp en tråd för att göra att ngn annan är bra. Om ni ska skriva i tråden så kommentera låten. 10/4 Jag var för övrigt väldigt seriös när jag skrev de jonte.
Http://www.soundcloud.com/MackeMaple <--
|
|
|
Jag förstår att du satsade på komiken med det inlägget, men om du ska titta in i tråden gör då ett vettigt inlägg fan :) Puss.
|
|
|
äsh skit i det börja inte bråka nu, ni är fan båda 2 mina bröder. Jonte satsa på engelskan endå, Men kör svenska också. Macke vi ses nån dag snart söt <3
Geni
|
|
|
Fäät text, du var skön som fasiken på engelskan både flow o rim-mässigt. Liri har ju inte en chans om inte enter backar honom
|
|
|
haha robin :)
Thx limp !
|