Slacker - Folket ser mig (Session) Tjoo, jag gjorde en låt idag, & resultet blev som det blev.Jag som står för rapp,text & mix.Mixa är inte min grejj, så go easy on me. HeheBeatet är ett freebeat av Juiz.Låten finns på länkenLänk till http://www.myspace.com/slackerlifemusicTextenreffLever livet hela tidenfolket ser mig skinerohooohooversJag har länge stått ensam & väntatlängtat, flämtat & verkligen kämpat& nu står jag äntligen längst frammen du släpper skit likt en ändtarminget hinder, rimmar skönt& vinner bättles likt en Grizzlybjörn& när ja rockar loss & klunkar spritblir jag som ett köpcenter, full av livrullar förbi, med en stil som är assoftdu gasar mot toppen,(boom) frontalkrockför jag står i din väg, som ett stenblockskiteri om ni attackerar med en hel flockmed benbrott, lämnas ni utan kapacitetatt ställa er upp & tjaffsa nått merallt jag ser runt om kring är sega råttorsom aldrig kommer bli nå mer än medelmåttorreff igenversdu & jag, är inte likadanajag är bra, du är tinitus skadajag är killen du ville varasåhär låter de när din publik ska tala( HAHAH)alla skrattar åt digför du rappar som du håller på att bajsa på digså kanske dags att du lägger ner& låter mig fylla folks ipods & mp3för jag är mest lämplig för skitenskriver bättre repliker folket älskar musikenspränger speakers, dag in & dag utså det är klart du blir avundsjukreff igen.Peace!