Spades är så jävla keff Hahah!
UPP!
nehe här var man ratad
Ärligt fattar inte varför du får så lite kommentarer, du är ju bra! Den här låten var riktigt bra, inlevelse & flyt :) riktigt bra gjort man, Peace!
www.soundcloud.com/slackerlifecrew
Slacker tack så mycket :) ja det fattar inte jag heller:p jag vill ha lite konstruktiv kritik! :) det är lite därför jag valde att lägga upp låten här..
Okej, Beatet var skönt och passar bra till låten! Din röst, ditt flow, din inlevelse (som slacker nämnde) är på topp alltså! Det här låter riktigt bra i mina öron, Dock inte riktigt sånt här jag tycker om att lyssna på, så hade gärna hört något annat med dej. Men hela paketet låter bra, finns egentligen inget att klaga på, förutom att allt kanske inte riktigt är i min smak, som te.x refrängen, den var ju inte dålig, bara inte min smak. Jag ger dej: 3.5 bananer av 5 möjliga, vilket är ett mkt bra betyg:) Keep it up mannen, mer av dej!:)
Flyter som en död fisk
Fiddi Kul att höra att du diggar det även fast det inte är din typ av låt : ) Mer låtar kommer komma ! :)
hahaha skitsamma. Låt den döööööööööööööö
sjukt bra!
http://www.myspace.com/peppeboah
HAHA tack så mycket peppad :)
vakna och lyssna här whoa! diggar låten galet, riktigt bra! peeeyz
Jag kan tyvärr inte ge kritik, för här behövs igen kritik från mig iaf, Det är fett bra, alla dina låtar :) (y)Upp för denna ni vet inte va ni missar WHOA :D
*ERROR*
tycker det låter riktigt bra ! holla om du vill hokka upp nåt peace
Ärligt så jävla bra, känner samma jävla känsla!!
Ny låt & design på: myspace.com/robszter
Tack så mycket För alla posetiva kommentarer! :) Verkar inte vara nån som Inte gillar ?
fler borde kommentera, det är en riktigt bra låt, med bra flow och bra texter, och med en bra reff, good! keep it ! mvH / K.B
Mjo fast verkar som att dom flesta som får comments sprider runt tråden som fan. Jag vill att folk ska kommentera för att dom vill. inte för att jag ber dom! Tack k.b :)
vakna whoa :] den här snubben digga jag o du ska verkligen forsätta me musiken atlemusic, gör det från hjärtat o att du älskar hiphop skit i om du blir känd o gör det för pengar pengar räcker ett tag kärlek till vadsomhelst räcker hela livet :] men hör att du tar i mannen forsäätt såhära peace out my freind
adwali tack så jätte mycket! grymt kul att höra.. :)
Tycker Whoa borde komma med mer åt Atle, den här är grymm. så vakna till nu Whoa!
www.soundcloud.com/slackerlifecrew
Riktigt bra låt! Är en alätare och låten är riktigt tung på sitt sätt! Bra inlevelse och skönt flow! Keep it up! Hoppas de kommer mer från dig!
slacker och whos tack så mycket:) ingen som vill ge dålig kritik ?
Producent
2009-03-30 23:10
själv har jag aldrig förstått mig på sån här såkallad "kärleks-rap" finns för mycket sån skit..
har lite tråkigt så jag tar mig tid att lyssna på en kärlekslåt. orkade inte lyssna så mkt, men det jag lyssnade så lät det väl bra, bra flow, känslan, jag säger som kimzon, jag har heller aldrig förstått mig på sån här kärleks rap, keep it up.
mannen, jag är jag, hate or love
din röst ligger på 5/10... men flowet dock.. sitter jävligt nice. beatet e också gött keep it up! peace
okej kanske ska påpeka att det inte är en kärlekslåt. det är en låt till en gammal vän ..... Tack för att ni tar er tid att kommentera :)
det är en typ av kärlekslåt, men keep the music coming.
mannen, jag är jag, hate or love
haha ok :) yes i will
Lyricist
2009-04-02 13:00
låten var riktigt bra, flowet satt kanon och din röst är sjukt härlig att lyssna på!
Ojj, jävlar måste jag säga, skit fin låt, sköön som fan! skön röst och flow. Bästa jag hört från dig!! ~ B4M
tjatigt beat, hört typ 100 rappre på det. men du la det bra, bra gjort big up !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Har hört lite låtar från dig men har aldrig riktigt diggat, men den här gjorde du bra ! Diggar den som fan ! Lycka till med musiken i fortsättningen :) piiiz dude !
http://www.youtube.com/user/LuffarNMusik?feature=watch
låter riktigt nice skönt flow och beatet är nice. finns inget å klaga på ifår min sida iaf :D Fortsätt så grabben
Tack som fan för alla sköna kommentarer! :) Mer kommer att komma!