I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ante ft Pintus - Flyger Över Staden (ta min hand)

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-03-26 23:58

Ante ft Pintus - Flyger Över Staden (ta min hand)

En låt vi spelade in VÄLDIGT snabbt! Tumme upp eller ner ?

Ante ft Pintus - Flyger Över Staden (ta min hand).mp3

2009-03-27 15:37
Kom igen !

2009-03-27 15:52
Det här gillades inte riktigt av mej,
första snubben hade lite tråkigare röst än andra, men ni lägger det tungt båda två.
Texten faller inte mej i smaken, alldeles för "ytlig" om ni förstår hur jag tänker?
jag gillar inte mina texter på det viset iaf, men därmed inte sagt att texten är dålig, jag vet många som hade diggat denna låten hårt, och den hade ju kanske kunnat vara soft på en fest eller liknande, men inte min smak överhuvudtaget.

Jag ger er: 2 bananer av 5 möjliga, och det är enbart för att låten inte faller mej i smaken, hade saken gällt er två, på en helt annan låt så hade betyget förmodligen blivit högre.

Men den här stilen är ju kanske ganska populär just nu, så många gillar förmodligen denna, men inte jag tyvärr..

Peace!
Flyter som en död fisk

2009-03-27 16:16
Fiddilito : Tack som fan för en RIKTIG kommentar , uppskattas! synd att det inte föll i din smak då bara hehe. Thx anyway !

2009-03-28 01:02
Vakna

2009-03-31 21:13
WTF ! kom igen så dåligt är de inte ^^

2009-03-31 22:02
håller med andra snubben, texten kändes lite för ytlig
diggar första killens flow, fett skön dialekt med !
reffen diggades inte så mkt :/
diggar vers 2 med, skön röst!

skön låt

lust att langa beatet om de e free ? :)

keep it up !

2009-03-31 22:31
Bra låt grabbar ;) Dock låten hade blivit bättre om du hade skippat a-tune. Verserna ni låg på samma nivå ;) Men låten hade blivit bättre om du inte mixat reffen som du gjorde.
Betyg 5/10

/patee
Lever livet och det går bra

http://www.znapmusic.com/patee/

2009-03-31 22:51
Peramaki : Tackar ("timrå-dialekt" ftw) , beatet är instrumental : gym class heroes - cookie jar.

Bolinftw : Tack , autotunen på reffen ville jag inte ha med (lät bättre utan tkr ja) men pintus ville testa att adda lite så vi la på lite granna på vissa ställen på reffen. så där har ni väl den storyn , drog ner hela reffen tkr ja...