Entertainment - Rimmar fortfarande tungt Jo, skrev lite och spelade in såhär på kvällskvisten.. Mer som nattkvisten kanske.. Aja, inte så bra inspelat och attityd och så, men tyckte beatet var lungt och ville bara glida igenom det.. Som ni hör så tänker jag mestadels på rimmen och skiter totalt i raderna. ^^, Tyck till!Länk till http://www.speedyshare.com/374439531.html Så klart jag visar vart skåpet ska ståbara ställ den i hörnet och låt den sen ståjag menar, grabbar på eran nivåborde inte leka stor, men ni leker ändåoch du är han som aldrig kommer bli tungför du är lika clean som min flottiga lugguh, och kom ihåg att titta nu grabbarnär jag ger er flera kickar än halvdanoch du vill hitta han som pippade din mammadet var han som gav mig beatet - Big ups till JungsubSka du ta mig, grabben? Då får du kämpa hårtFör när jag plingar på bör du ringa ett ett tvåDu är lika skraj som Scooby Doomen liknar mer en figur från Looney TunesJävla fitta, jag får pippa med oskuldermedans du är han som pippar med skogsmulleOch du vet vem det är, Enter den hotfullesom säger att du är lika clean som en sopgubbehorunge, ska du ta mig, din dummerNär jag rimmar ifrån dig när jag pratar i sömnen?Ni är fittor som alltid velat rappa fettMen stukar tungan och hamnar på ett lasarett Jag är tung, droppar det braoch lämnar hela bunten som chockade barnFör jag levererar rader som en brevbäraresom ni tar direkt, men ni är inga delägare
det var han som gav mig beatet - Big ups till Jungsub
Jävla fitta, jag får pippa med oskuldermedans du är han som pippar med skogsmulle