I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Henx & Ibancito - You Can Make It !

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-03-27 03:35

Henx & Ibancito - You Can Make It !

Shooz ännu en track till whoazarna, och vi fortsätter jobba hårt på tapet, så klart ! men nu tog vi en liten paus från de för att tillfredställa er lite grann och för att få era öron vända hitåt mer o mer! förresten Uniqh bytte namn till Henx, om ni inte redan visste det..

okey nu tillbaka till träcken ! henx står för mixningen, vi skriver allt, reccar allt! vi har gjort allt förutom reffen, o beatet är catchat från en hemlig källa.. schh !

Tanka Ner Tracken Här!! -> Henx & Ibancito - You Can Make It !

skriv nån snabb kommentar o pumpa låten tills era grannar får er vräkta!

hoppas ni diggar, peace !

---------------------------------------------------------------------------------------------------

NYA MYSPACE'N : Henx & Ibancito Myspace

Ibancito's Myspace

Henx's Myspace

Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito

2009-03-27 09:08
Jag tycker om beatet, känns pimpigt och gittigt:)
Texten verkar rätt soft, och låten har ju helt klart ett budskap, najs!

ibancito: Din röst funkar inte riktigt för mej, dock skönare än många andra man tvingats höra i sitt liv. du flowar rätt fint.

Henx: Du lägger det tyngre i mina öron, lite tightare och en skönare röst.

slutsats: Jag diggar henx lite mer, men ni blir ett skönt team, låten diggades inte riktigt, men jag diggade er.
En rätt skön låt, men inte riktigt min stil på musik dock.

keep it up boiiiiiis!:)
Flyter som en död fisk

2009-03-28 14:47
hähä tung du e mannen, jafan de va budskapet som vi ville få sagt me den här tracken så ! =)
kommer mer med mig o henx snart okcså kommer hojta när vi släpper nåt hehe! peace mannen o tack igen fan !
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito

2009-04-13 17:06
whoa isnt the shit..
La Ke Hänger.! Www.myspace.com/henxx <-- check it out

2009-04-20 10:24
this oonee riightt heeeeeree !! its the shit hehe

2009-04-22 22:02
upppp