I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

riktig fjortis sommarlåt aLx - välkommen sommaren

Vår Hiphop - Audio & Video

Rappare

2009-03-27 10:31

riktig fjortis sommarlåt aLx - välkommen sommaren

hade lite dötid och skrev en liten sommarsång... värsta jävla fjortislåten vart de tom...

faktiskt första låten jag lägger upp överhuvudtaget på whoa så go easy on me... jag e helt nu på hiphop så aa... ris eller ros?

Länk till http://www.speedyshare.com/117217220.html

Music makes me feel...

2009-03-27 10:43
Soft mannen! men.. är mina hörlurar fuckade, eller är det otroligt mycket bas i låten?
låter förövrigt riktigt bra, även om det inte är en "tjocktung gangsta rap låt" så förmedlar den än jävla skön sommarkänsla!

gillar din röst, mixningen, flowet, texten, allt!

Kommer förmodligen att spara denna, och sedan pumpa denna en del när man cruisar i hoodet this summer! keep it up mayn!:)

Flyter som en död fisk

2009-03-27 10:46
Måste bara tillägga att det var nog reffrängen som gjorde mycket av känslan, är det du som lägger den med?
Flyter som en död fisk
Rappare

2009-03-27 10:53
tackar som fan för dom orden :) har vart lite feg att lägga upp nåt här, e rädd att bli sågad längst fotknölarna! kul att de gillas...

MM lite väl mycket bas hörde jag nu!!! bara sprakar i högtalarna :P måste fixas till

yesbox, sång och rap, lägger allt... spelade in den inatt :P
Music makes me feel...

2009-03-27 10:55
Okej, chill, du har talang mannen, släng upp mer, nu!:)
Flyter som en död fisk
Rappare

2009-03-27 13:50
beatet var fan riktigt soft..
tkr du lägger helt okejj, fortsätt lägg upp.
Behöver inte vara rädd för o bli ratad, du ligger över standarden här lätt =)
Peace
www.soundcloud.com/slackerlifecrew
Rappare

2009-03-27 13:50
En sak bara, tkr du kan ta i lite mer på vissa ställen, kmr bli softare då :)
www.soundcloud.com/slackerlifecrew
Rappare

2009-03-27 14:08
Slack: gött å höra!! fan va glad jag blir :P kul som fan att de gillas... ska börja lägga upp mer låtar inom kort!!

UPPAR tråden och lägger upp låten en gång till... va så jääääääääkla mycket bas i den förra... så drog ner basen lite! hoppas de låter bättre!

Länk till http://www.speedyshare.com/126181489.html

ta hand om er!! peace
Music makes me feel...
Rappare

2009-03-27 19:14
sista upp...

kom igen ni whoa... bara två som orkat skriva nåt vafan... jag ser ju att några har laddat ner, ge mig lite feedback nu
Music makes me feel...