I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2 låtar från aLx (ICETAIL FREEBEATS)

Vår Hiphop - Audio & Video

Rappare

2009-03-27 11:38

2 låtar från aLx (ICETAIL FREEBEATS)

när jag ändå e på G så lägger jag 2 låtar till...

två freebeats från IceTail, props till den killen... gillar dina beats mannen!

http://www.speedyshare.com/417135498.html

kommentera gärna, då blir jag glad :) peace!

Music makes me feel...
Rappare

2009-03-27 11:39

2009-03-27 12:25
sanna mina ord:
Jag gillar din röst, flowet är underbart, hade vart kul om du kunde lägga upp texterna här, dem verkar intressanta. refrängen på denna var bättre än på "drömmer om dej"
Det här är verkligen min musiksmak!

Jag ger denna: 4 bananer av 5 möjliga (jag har aldrig delat ut så många bananer tidigare:)

Det höga betyget är på grund av att låten känns klockren, det är verkligen sånt här jag gillar att lyssna på!

drömmer om dej:
Snäppet sämre än sanna mina ord, men fortfarande bättre än det mesta man får höra härinne, jag gillar din stil ordentligt asså, dock var refrängen ingen höjdare på denna, Vers två lät bättre än vers 1 tyckte jag. Skön mixning både på denna och "sanna mina ord".

Jag ger denna: 2.5 bananer av 5 möjliga.

Han är grym på beats den här IceTail, tunga beats båda två!

Keep it up mannen, det här låter riktigt bra! älskar din stil!

Peace!
Flyter som en död fisk
Rappare

2009-03-27 13:30
fiddilito: tack mannen för alla fina ord! och tack för att du lämnar coments!! :)

hörni whoa, tänk på att jag e ny här, har typ aldrig rappat/sjungit förr så nu vill jag veta va ni tycker :P vill ni höra mer eller mindre av mig? :P uppupp

ta hand om er
Music makes me feel...
Rappare

2009-03-31 16:17
bara 1 coment! kom igen! tyck nåt :P uppar denna igen

simma lugnt
Music makes me feel...

2009-03-31 16:57
Icetail suX så jag lär inte tanka detta iaf ..

Peyz

Moderator

2009-03-31 17:42
fan flow o sånt har du, men pengar till ny studio måste du fixa :) sången går att jobba på lite också, ananrs helt okey,, tack för props på beatsen vi hörs peace !

Rappare

2009-03-31 17:54
tackar ice för comments!! skönt att höra att jag inte helt förstörde dina verk ;D btw håller på att samla cash till nya riktiga studio grejer!! de e på g :D
Music makes me feel...