EpunktK - Hur vi gör det Okej, detta kanske blir ännu en flopp, men jag hoppas på att alla inte tycker att den är lika skit som mina andra iaf.Well, jag lägger upp mina låtar här för att jag vill att ni ska se mina "framsteg" ( snedsteg? )så yeye, här är den:Länk till http://www.speedyshare.com/431783675.htmlText:Det är såhär vi gör det alla bitches dom hör detDom vet vilka vi ärFör det är såhär att när vi glider in på ställetSå blir hela plejset skållhettPå sommaren vi festar, fan allt är vrålfettHela natten lång, fan baby du behöver ingen kondisJag sköter allt du kan vara som en zombieMen om du bara vill chilla, visst fan jag ställer inga kravMen du vet vad vi har, bärsen och brudarYes man, vi har allt man behöverBärs o sprit så det räcker o blir överInget blir bättre för att man deppar ihopAlla som kaxar, vi skjuter allihopMen, ibland så får vi ta itu med problemMen skitsamma för inget blir felMen du vet vad vi gör Med alla ni som störJag ser hur ni rasar ihop o dörFuck you man, ni vet hur vi gör det försök och förstor detDu är bara avundsjuk, japp ja hör detMen självklart min vänBara häng med oss senÄr du med oss, så finns det inget du kan ångraKom igen nu allihopa, det är SOMMAR!