I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hundsim - Po vs Allerhed

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-03-27 21:04

Hundsim - Po vs Allerhed

Hundsim - Po vs Allerhed

Låten relaterar till denna tråd och beskriver kort sagt vad jag känner för denna beef mellan en god vän (Po) och ett fan till mig (Allerhed).

Kort sagt, jag fick ett loopat beat av Käääzen (props till den gubben med<3) som var mysigt och då blev jag sugen på att droppa 24 rader relaterade till vad jag känner för dessa tölpar. Klart ni gillar't.

Är duktigt nöjd med flowet på denna, särskilt för att vara snabbskrivet och första tagningen på de tre åtta-radarna! Den ni!

Hundsim - Po vs Allerhed

Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.

2009-03-27 21:08
"jag har en butterfly, - så gå och tälj en dalahäst"

Ghahahahhahaaaahahaahahahahahahahahah

Väldigt fett broder. Lyfter på hatten.
Blunted in stockholm

2009-03-27 21:15
du hade fan räst, jävlar vilket fett flow!

puss på dig!
www.znapmusic.com/jungsub - checka!

2009-03-27 21:16
bra sötnos, och tack för vinsten^^

2009-03-27 21:25
HAHAHAHAHA tung e du

2009-03-27 21:27
hehe=) fet
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2009-03-27 21:52
Detta va bra =)
diggade introt också
All support uppskattas /// Elaz
Rappare

2009-03-27 22:15
Abooo ni inte gAngsErzzzz kom ta de till marken len gatan jag mena

- jag har en butterfly - så gå och tälj en dalahäst

haha

2009-03-27 22:28
Riktigt sjuk bra låt! :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-03-28 01:28
hahah butterfly raden och min namedropp var bästa på låten hahah <33, asbra, introt var asskönt, outrot med ! :D aja en bra låt <3

och som hundsimmarn brukar säga:"HYES!" <3
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz

2009-03-28 02:05
hahahaha du är verkligen störd.

bra flyt ja. typ som flytningar hos en nyfiken tonårsflicka.
Detta är min forumsignatur
Rappare

2009-03-28 02:14
Beatt är tungt &n ja sitter med farsan o hans polare & de lär småkylm fan :P får lyssnaa nykten oxp imorrn & köämna kommentar
www.soundcloud.com/slackerlifecrew

2009-03-28 18:27
Tackar till Gussti & JungSb & Siggedi-Sajfer & yeaahbv & _Lukke_ & elazmusic & limp & JNLrapper & Vanilla Coke för söta kommentarer, dock skulle ju lite konstruktiv kritik ändå sitta fint-
Även om det bara var en session ;D

P-Lex
Haha, försök inte låtsas om att du inte älskat det :) Cuz I know you do! Dirty boii! Bra flyt, som fuktiga fittor :))

Slackerlife
Hyes, bli nykter och kommentera nu va!

2009-03-28 18:30
Alltså, det är ju pinsamma rader, avföringsgrejer kan jag verkligen inte lyssna på.

2009-03-28 22:48
MWE
Pinsamma? De må vara äckliga, men de är dessvärre icke pinsamma >:( Jiddra inte med Hundsim brushän brushääään!
Nämen, lite konstruktivare kritik vore shoft.

Och fler kommentarer!
Rappare

2009-03-28 23:19
Ohooo Slacker nykter här =)
Beatet är tungt, & du flyter soft.
mixxen var go oxå, texten oxå
lite mer attityd skulle sitta fint i en diss såhär :)
www.soundcloud.com/slackerlifecrew

2009-03-28 23:24
Nja, du hade fetare flow i den förra jag hörde mä'reh! Men den där raden som nämndes tidigare "Jag har en butterfly, så tälj dig en dalahäst" eller hur den var, den garvade vi fiiiiiint åt. ^^, Men men - Du börjar ju bli FÄTARE, det är ju det som är naize. Väldigt najs, och nu kommer jag bara ordbajsa för att folk ska tro att jag kommenterar värsta utförligt och sånt där, även fast jag inte gör det. Men det är najs ändå. Och så ville jag bara säga att jag älskar Hundsim, Po, min farfar och Elina. Hej! Nu ska jag skriva lite till, jag kommer ordbajsa massor! Sånt är roligt, det har pappa sagt. Men man måste fråga pappa först, ifall man får göra sånt. Men pappa är inte hemma så jag kan inte fråga.. Eller, nu ljög jag, pappa är hemma. Men jag är för lat för att gå och fråga honom ifall jag får ordbajsa. Så jag ordbajsar ändå för jag tror inte att han kommer kolla vad jag skrivit på www.whoa.nu. Det är najs, det med! HEJ!
Dra åt helvete!

2009-03-29 00:46
haha den här var riktigt rolig :)

2009-03-29 01:04
Hahaha :D Roligast låten på länge (y)
Riktigt Brutala <3

2009-03-29 15:58
Slackerlife
Tack för den fina kritiken :) Dock var det ju inte riktigt en diss, det var mer utav en "kommentar" på beefen ;D men attityden i rösten är något jag annars behöver förbättra sisådär i största allmänhet :)

Entertainment
Och du och jag ska hooka snart igen, brrreee. Norrlänning + Noll-Åtta = Sant, daawg!

tobbskii & Beat
Tack så mycket pojkar :D

ATTITYYYYYYYYYYYYYYYD-UPP

2009-03-30 19:19
UPPETIYPPÅT