I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

gonatt whoa, här får ni 2 låtar till...

Vår Hiphop - Audio & Video

Rappare

2009-03-27 23:02

gonatt whoa, här får ni 2 låtar till...

nu har jag gjort PR nog för idag... slänger upp 2 låtar till nu precis innan sängdags...

jag vet att ljudet och mixningen inte e de bästa men vafan... en av låtarna är en freebeat från icetail så props till honom för bra musik!!

Länk till http://www.speedyshare.com/853982961.html

och kom ingen nu grabbs/girls och ge comments!! ;D

gonatt!! dröm sött puss

Music makes me feel...

2009-03-28 00:15
förstår inte hur du inte ville lägga upp dina låtar här, i rädsla för att bli sågad, när du ligger lååångt över standarden här!

Förstår inte heller hur folk inte kan digga detta hårt! har inte tid att lyssna på dessa låtarna nu, ska sussa kudden tänkte jag, utförlig kommentar kommer under morgondagen!

GOD NATT!
Flyter som en död fisk

2009-03-28 08:01
Riktigt tunga låtar här också , Håller med snubben Fiddilito . du är bättre en dem flästa som har rappat här en lång stund.. Keep it up mayn , peace

snälla gör mer goa låtar som "Du är så söt :)" diggar de fett
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-03-28 08:56
Riktigt skön!
Diggar flow o röst!
Fortsätt så!
http://www.myspace.com/peppeboah

2009-03-28 11:00
Okej, nu har jag lyssnat ordentligt på båda låtarna...
Jag orkar inte sitta och skriva massa snällheter nu, för du vet vad jag tycker:)

Du lägger det riktigt fett, och jag skäms över att resten av whoa inte ger dej den respons du förtjänar.
alla låtar som jag har med dej kommer bränns ut på "summerchill-hoodcruise" skivan, som kommer pumpas i sommar, utan tvekan!

Sluta aldrig med musiken!

Flyter som en död fisk
Rappare

2009-03-28 12:36
Har Lyssnat på Båda Dina låtar !

Finns mkt att säger men ska korta ner de lite !
båda låtarna är förjävligt bra !!

Rappare

2009-03-28 20:03
tackar boys!! de värmer verkligen :) blir riktigt glad att ni diggar de

fiddi: jag e smickrad av att min musik ska pumpas av dig i sommar!! då har jag åstakommit något me min musik iaf ;D

synt: ag ska se va jag kan göra!! :D

peace
Music makes me feel...

2009-03-28 21:12
Den du var förut, WOW, så jävla mkt känslor i den för mig.. SKITBRA låt, den dras in på mp3an och den ska fan skickas till alla my m8s. :O:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.