nme fick jag inte skriva N.M.E skulle det ha varit.. my bad bless
mhm
Ah vill säga att sång är inte my cop of tea om man säger så Men vet att ni inte hatar ni älskar ju mig och denci!!! Och dennis varför är du alltid så duktigt på att lägga upp intressanta trådar ?? =) Peace!!
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
riktigt skön låt! denna kommer pumpas mkt kan jag lova! n.m.e på svenska har jag inte hört förut, men du vart riktigt bra !
fbg
HAHA föfan trodde folk skulle hata min svenska som vanligt men Dunstan you made my day =)
tyckte det lät riktigt bra , om du har mer låtar på svenska kanske du kan länka i gb eller nått. ? sen glömde jag såklart säga att denci la det riktigt bra också ! ha en trevlig lördag på er pojkar!
fbg
Mja, säger som jag sa på msn till denci. Har hört bättre från er, gillar inte beatet heller :P
Hej, Träffat Jacob?
FETTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack grabbar! Det här är inte riktigt min vanliga stil jag brukar köra och definitivt inte på sådana här beats. Men Nme tvingade mig.
mhm
Omg ... !??! va fan ... detta är de bästa jag har hört på riktigt länge !?. Fett bra av dig n.m.e sa ju att du kan på svenska och på engelska :D Denci var också underbar<3 fan mera av er två<3
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skön reffräng! TYcker dock N.M.E är mycket bättre på engelska men kul att höra variation, det är absolut inte dåligt men =) Denci fan vad skön du är i denna, mer sånt här och inte bara ditt hårda hehe =) pz / Rikard.
Stay strong
Satans n.m.e! nu jävlar presterar du på svenska, RIKTIGT skön attityd och flow! vi måste kicka nåt på svenska man! Denci du gör de också riktigt bra man, diggar din röst o ditt unika flow Keep it up mayn! Peace and love
Http://www.soundcloud.com/MackeMaple <--
fan va kul att höra all denna fina kritik, Värmer mycket. Tack ska ni ha. one love!
mhm
Låter soft grabbar:) Diggar nme på engelska och detta va med soft! Mer svenska! :D denci du lägger de bra som vanligt:)
Http://www.myspace.com/besononline
smaskigt shitt detta , N.M.E reffen va sjukt skön tycker ja samt dina verser denci droppa det tungt med denna låten hittar ja inget fel på ., tackar för en fet låt pz
Shet mannen denna va riktigt tung.. Denci jag svär ditt flow va TUNGT asså.. N.M.E lägger det fett som fan.. hahah REPRESENT ;)
nme är galen i denna! när du pumpade den i bilen så vet du vad ja tyckte hooken var helt gaaaaalen! fortsätt med sån här skit ! :D
Tack alla kul att det diggas ! =)
Upp!
Båda la det riktigt bra i den här men är det bara jag som hör att det brusar igenom hela låten? :o har aldrig varit med om det med någon annan låt men den här brusade rejält:o
Riktigt nice låt :) Diggar att du kör på svenska filip (Y)
soft skit!
låter fett najs, tungt o höra dig på svenska.. fanns inte mkt o klaga på :) den andra har ja aldrig hört, men det lät tungt där också :)
broder nme , du vet va ja tkr dig på svenska! hojt
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Tack alla kul att höra =) !
Tycker n.M.e låter mycket bättre på engelska, men svenskan är ju inte dålig. n.M.e verser var okejj, fast reffen diggade jag inte. Tycker denci la bäst i den här, skön röst & inlevelse. Pz
www.soundcloud.com/slackerlifecrew
upp på denna! reffen är off the hook på riktigt fan haha! glömmde säga att denci är också galen som fan här!
diggar nme fett mkt mer på engelska.. riktigt mkt mer asså. men det va bra, absolut. men engelskan låter fetare ^^ denci va bra med! :D
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Tack alla och ni som tycker jag är fetare på engelska tyck gärna det men ibland vill man rappa på sitt eget språk också ! =) PEACE!
ni fortsätter droppa fetingar! tkr både n.m.e och denci lägger det riktigt tight! BIG UP PÅ DENNA! Fred// Froody
fler vafaan =)
Men vafan man går inte in på whoa på två dagar och så ser det ut såhär ! Give us some lööööv !!
word på den där N.M.E:n
mhm