I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Matthew & Illusion - Vår nivå (kort session)

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-03-28 22:24

Matthew & Illusion - Vår nivå (kort session)

Hej hopp. Lånar Matthews användare lite.

Jag åkte till Matthew, vi har inte lagt upp nåt på länge, så vi skrev en kort text och spelade in.

Så.. Länk till http://HÄR :)

Kommentera gärna, som sagt är vi lite rostiga då vi (i alla fall jag - Illusion) inte spelat in på ett tag.

Peace, Illusion.

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.

2009-03-28 22:27
Texten btw, sorry för dubbelpost.

Det finns många som tror dom ligger på vår nivå
men när saker kommer till kritan som en arkeolog
är dom kassa, jag menar vilka fan är ni
man kan tro att ni är hjärnlösa som anemi
när jag skryter och kränker vill jag bara retas
för du gör hiphop för massan som adam tensta
jag kan medge att ibland är jag uppkäftig
men rap är inget för chickens som tuppfäktning

Det finns många som tror dom är på vår nivå
men när saken kommer till kritan som en arkeolog
är dom kassa, men det är lugnt för chansen finns
att dom har hittat till rappen tack vare Mange Schmidt
den som bedömer dig med samma kriterier som mig får sparken
du blev inte tappad i backen, du blev kastad i marken
om jag är chuck norris är du typ stig i ICA-reklamen
Ingen kommer nånsin nära mina stiliga rader
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.

2009-03-28 22:38
låten var fett jävla soft!
flyt verkligen skönt
texterna guld!
Illusions flow i i dne andra raden fet nice!
keep the good work up!

2009-03-28 22:57
Najs grappar :D
Tkr båda la det cleeant,
peace!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-03-29 00:57
Tackar båda!

2009-03-29 11:59
matthew : jag gillar inte ditt utal alls , men helt okej

illu: bättre än matte men nja de är nått me din röst som stör mig ,

eran nivå är en låg nivå i alla fall i denna låt!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-03-29 12:36
Okej, tack!

Uttal? Vad menar du?

2009-03-29 12:53
nej ditt utal är nått knas me kan inte sätta fringret på det men de är nått som stör mig :O

2009-03-29 18:12
Tack för alla ord!

MKN: Haha, synd att min röst inte duger för dig, kan inte göra mycket för att ändra den ;)

Lite mer förtjänar väl denna!
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso

2009-03-29 21:56
de e nog nåt av de bättre jag har hört utav er grappar, skönt att din röst har blivit lite mörkare robin! fortsätt de ser nice ut!
http://www.youtube.com/meeyeer/

2009-03-29 22:27
Namnet illusion är väll upptaget av en annan?

2009-03-29 22:50
Tack Arro! :D

Andr3az P16 - det tjaffsade vi om för längesen, kom aldrig fram till nån lösning. Jag droppar inte så mkt, så jag skiter mest i vilket.
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso

2009-03-29 23:05
Tack arrogant! But soon you will hear bättre saker dude(:

2009-03-30 23:59
Kanske en liten upp vore på sin plats? :)

Ja, fan Matte vi måste ta oss i kragen och göra något riktigt!

2009-03-31 11:13
Känns som raderna är inte är skrivna av er ni båda öppnar versen med en laggd p-line tror det är nån i d6aa minns den välldigt starkt.. har nån liten känsla av att ni tagit välldigt mycket rader här o där o fyllt i med nått dåligt som ni själva skrivit lyssnade på er myspace " soft session" kan inte sätta fingret på det villken låt texten är ifrån återkommer när jag vet. Riktigt dåligt av er båda isf asså
 www.myspace.com/thesircuz

2009-03-31 11:21
Sircuz, okej. Jag kan försäkra dig om att varenda rad som finns på någon av våra låtar är skriva av oss. Är det någon rad som är dragen så är det verkligen inte meningen att baita någon, men medvetet taget är det sannerligen inte.

Båda texterna, den här och soft session är skrivna på mindre än 15 minuter så om det ligger en rad i bakhuvudet som vi har hört så är det inte mer än så.

Tack för din åsikt iaf!

2009-03-31 14:49
Känns ju tråkigt, när man lagt ner tid (även om det inte var jättemycket) på att skriva något, och blir anklagad för att ha tagit allting från andra.

Menmen, tack för tiden ändå Sirc.

2009-03-31 19:15
Skulle vilja påstå att Ante o Manges dito är bättre.

2009-03-31 19:45
jag gillar ditt utTal mattias, men om du vill ha hjälp i framtiden kan du kontakta mig, du vet vart jag bor..

2009-03-31 20:02
Mynti, okej, vet inte vilken låt det är men tack ändå (:

Hajmat, I'll be in touch!

2009-03-31 20:15
galet nice (Y) tight grabbar tight

2009-03-31 22:34
Tacktack! Kul att höra och tack för tiden.