Denbo ft. Sebastian Krantz - Inget kan bli som förut [EXKLUSIV]
Har fört ett litet sammarbete med Sebastian Krantz, Hoppas ni gillar resultatet! Beat: Sebastian Krantz Musik: Denbo & Sebastian Krantz Vers 1: Sebastian Krantz Ref: Sebastian Krantz Vers 2: DenboLåten! Älska eller hata, men fan om ni inte kommenterar låten!! Om länken inte funkar så finns den här:Länk till http://www.speedyshare.com/879316223.html Pejs!
Take me away, like I overdosed on cocaine Or take me away, like a bullet from Kurt Cobain
först...
Take me away, like I overdosed on cocaine Or take me away, like a bullet from Kurt Cobain
Tycker denna va soft asså :) bra jobbat grabbar
Http://www.myspace.com/besononline
Var väl helt okej om man bortser från att jag hatar Sebastian Krantz. Killen kan sjunga, visst, men smörigare brat får man leta efter. Sen att han la autotune enbart på stämmorna bevisar väl lite att han inte besitter den kontrollen han borde. Men det lät väl bra som låt. Keep it up, Denbo!
Hej
Tackar :)!
Tycker den var riktigt bra faktiskt.
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
ajt, thx ;) fler kommentarer?
hehe =) upp
kom igen nu då för fan , 30 downloads o 4 kommentarer........
denbo lägger det asnice , Har aldrig gillat sebastian . ! men upp !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Den här var lite små mysig faktiskt :) Sebastian sjunger fint, det gör han verkligen! Kul och höra han på Whoa bara :p Denbo la det riktigt bra i denna, så det här digga jag starkt (y)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ska inte säga att det är skit, men ingenting jag kommer lyssna på. Kan vara riktigt skön att lägga i en playlist till sommaren när man går till stranden.. men annars, mjä.
bla.
fett bror
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
tack så mycket alla de värmer:)
8 kommentarer , 54 nerladdningar.... fan va snålt, skitsida, börja kommentera om ni ska lyssna!
Denbo lägger de tight as usual. Låten i sin helhet va bra. Ganska smörigt med sebastian K måste jag säga. Men keep it up kompis!
skönaste låten jag hört mannen:D keep it up=)
tackar !!!
jo visst de här lät juh bra!
soft:)
Smööörigt värre, men bra gjort broder tuck!
yeSs!<br>
Det bästa jag har hört från dig Denbo!
Milen
Jävligt fin låt . bästa jag hört på whoa! Keep it up!
Han första snubben riktigt skön han sjunger bra. Denbo jag har ALLTID älskat din röst :) du la de riktigt fett man.
dåligt med kommentarer bro'
yeSs!<br>
tungt brush! han på sång va riktigt skön han med!
http://www.myspace.com/quizze
crippa P19 sluta fall för grupptrycket o skriv vad alla andra skriver bror :P Hitta dina egna kommentarer haha... du skriver alltid va alla andra tycker ;) sådär lät de inte på min hemsida eller msn hahahahahMilen Tackar ;)Syntexxor P16 Thx :D-PMC- P15 Danke :)WeeestbY Kul att de gillas, tackar!plonning P22 Ajt, thx Quizze ;) Kul att de gilllllllllllaaaaaaaaaaaaas! Tack alla :D
Jo, Jag Älskar låten guud, asså, Sebastian är ju sjukt duktig, diggar hans röst :) Du din vers var riktigt tung. Detta var riktigt najs :) Pz
Tackar så mycket CaralinoTammy F18 . Kul att du gillar de :)
Faller för grupptrycket? jag tycker sebastian är en riktig smörlirare? det kan ingen neka, och på din hemsida så driver jag, synar vem som helst, och på msn så säger jag så för att du ska slut tjata på mig och säga vad jag tycker, där har du svaret:) men låten är bra men bara lite smörig. thats true boy
yeSs!<br>
hahhahahahhahahhaha sååå läät de inte på msn crippa, jag hann inte fråga dig din pajjas innan du sa va du tyckte om låten, hahahhaha, cp
Riktigt tight grabbar. :)
Bortsett från att jag hatar Sebastian Krantz, så tycker jag att Denbo gör det riktigt bra faktist. Men mitt hat för Sebastian ska inte avgöra omdömet för låten, han sjunger väl helt okej, ska inte säga annat. Men Denbo gör det somsagt, MYCKET bättre :) Peyyz!
Haha bara för att du frågar efter 1 min, och då tjatar du klart jag skriver att den va bra hepåre!;)
yeSs!<br>
tyvärr diggades inte. För mycket smöreri på denna låt. Papperskorgen dirr
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
_Dallan_ F21 tackar tackar :)Ubbii P17 Kul att höra :) tackar!!npr P18 Kul att det finns en hatare iaf :D
fan jag diggar den här .. sköön känsla. kaxig men samtidigt känslig.. / atlemusic
Spades är så jävla keff Hahah!
thx mayn
fler?
upp?
riktigt fin faktiskt, grym! som atle, kaxig men fin. Keepitup, P!
All i need is one mic, one beat.
grymt jävla fet, stämmer in precis på min situation nu lägg gärna upp texten fan !
lost in skåne
Riktigt sjukt bra :D Den åker in på mp3'n! Skulle vara soft med texten också!
Denbo man, fyfan vad längesedan det var jag lyssnade på dina låtar, men detta var nice :) Var först lite kritisk när jag såg "Sebastian Krantz" men han var också bra. Bra jobb gubbar 4/5 :)
tackaar att de gillas:D
Jag tycker det var ruskigt bra faktiskt!
den e faktiskt riktigt jävla bra.. haha! lyssnat på den sen jag tankade den igår. Fett stekigt att du har kransen med på låten också! haha =)
Tackar MWE och Akii_L :)