I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Lukke Med Marta - Leva Med Hinder

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-03-31 18:04

Lukke Med Marta - Leva Med Hinder

Detta är ett skoj projekt från 2008 som aldrig blev klart, så ja släpper denna låt och sedan får vi se om vi släpper dom andra låtarna från skivan..

Länk till http://www.speedyshare.com/492602437.html

Vers 1: Lukke
Reff Lukke
Vers 2: Marta

Kritik uppskattas

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-03-31 18:48
njae, detta gillade jag inte så mycket :/ det är la Litanols "Happy Funeral"-beat va? inget som jag nånsin gillat att höra rapp på, så det drog ner rätt mycket.
sen kändes reffen rätt värdelös då det var ett rätt trist röstläge, och den kunde vart mycket bättre om det vart mer känsla bakom :/

lukke kickar sin vers helt ok enligt mig, har hört bra mycket bättre med dig men godkänt- javisst
andra filuren tyckte jag inte alls om, trist flow, ingen känsla och en rätt dåligt skriven text..

vore kul med lite mer tempo och känsla i rappen på detta beat, yiihaw!
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.

2009-03-31 18:53
Nej jag vet detta är inget seriöst shit utan mer skoj som fördriver tiden. Tack för kommentaren doggy..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.