Änglalik - Drömmar (16 Bars session).mp3 Skrev lite över ett beat, kickade ett test för att kolla om det var något att sparakännde att det inte riktigt höll måttet så jag körde inte 2x16 som var skrivnamen men, om de diggas nått så kanske jag tänker om och skriver om och kör den ändåwhaeva!Änglalik - Drömmar (16 Bars session)Intro:- När vi drömmer, kan vi drömma tillsammans-- dom har drömmar ja dom drömmer och dom drömmer som jag-Versnär vi drömmer kan vi drömma tillsammansför jag vill aldrig nånsin vara nån annnanmen du kan drömma när du drömmer kan bli vad du villoch du kan fortsätta springa fastän b-benen står stilloch jag kan lova dig från princessa till presidentom du kämpar för nått bättre och pluggar hårt varje kvällså länge elden brinner håll den i livoch så länge du tror på dig själv kan du bli nåntingså låt ingen trycka ner dig när du kämpat dig uppoch låt ingen säga att du inte kan och stjäla din luftför! du kan klarat om du bara vågar satsa frisktoch du kan bli allt från en målare till rapartistså ta hand om dina drömmar och skapa nått fintså var mån om det du önskar för de kanske slår inen dag, någon gång men vad vet jag?för i mina jävla drömmar där finns det inget kvarbe easy!/Ä
sluta smöra nu weestby.
hahaha rövslickarn is back.. WEESTBY xD