Patetisk - Ingen ser mig En låt jag gjorde idag, hoppas det diggas, vore skönt med lite konstruktiv kritik.Länk till http://www.speedyshare.com/303614576.htmlfred.Ref:ingen ser mig när glider förbi, ja då kommer det på stuts, jag kommer springa som en struts/ingen ser mig när jag springer förbi, det går för fort det går för snabbt, jag rappar endast i rätt takt/Vers1:ingen kommer se mig, när jag glider förbi/det går snabbt, yea, jag blir en killermaskin/en killermaskin, det är precis vad jag är/jag vet vad jag pratar om, jag knullar dig jag svär/det finns ingen som jag, jag kommer äga hela stan/dom som står i min väg, kommer be ett bra tag/jag kommer fucka deras dag, och dom som står på deras sida/jag har inga problem, för jag kommer bara glida/du kommer svida, om du blockar min sida/inga problem, för då knockar jag dig slyna/lyssna på mig, annars kommer du att grina/lilla bitch ass boy, jag är som fyra fucking pers/jag är fett grotesk, jag har fett mycket fett/när jag slår dig, känns det som det kommer från en flodhäst/ja jag är ju grotesk, det blir lätt som en plätt/jag är fett stark, och jag söker aldrig hype/Vers2:alla hatar på mig, och på min musik/men lyssna nu mannen, det skiter jag i/när jag skriver mina texter, och jag spelar in musiken/när jag lägger ut den, är det menat att bringa ett budord/budordet, ja det får ni lista ut/när jag slänger upp musiken, ska den inte bringa skiten/det är vad jag säger, jag är ingen player/allting som jag gör, det kommer från mitt egna hjärta/oj jag ber om ursäkt, jag känner ingen smärta/vad är ett hjärta, jag har ingen lättnad/jag kommer klampa in, och dundra sönder hela rappen/satsa, det är satsen som är takten/jag klappar, jag dånar/jag flåsar, du blir hånad/vem ska jag håna, jo jag hånar dig/du beter dig som en tjej, ska jag klappa ner dig/
då kommer det på stuts, jag kommer springa som en struts/
alla hatar på mig, och på min musik/