Lazy - Tankarnas Melodi (Netplay)
Lazy - Tankarnas Melodi (Netplay) Shuuueee.. . . Äntligen är den här ! (: Min netplay som jag har hållt på med ett tag innan, sen har den bara legat o dammat ):! Så nu är det dags, Stort tack till alla som Gästa, o till coffe som fixa fram o baksidan :) Netplayn!Lazy - Tankarnas Melodi O tack till weestby som fixade upp den på sin hemsida. ! Droppa kärlek!,<3 Peace out ! one!
2. mannen detta känns som en fet historia du upplevt riktigt bra (Y) 3. riktigt bra från din sida men gillar inte b-man so mutch i denna :/ 4. denna fick jag för ett bra tag sen men dunkar fortfarande 5. jo denna e bra men kunde vatt bättre :) 6. gillar inte LttL men du va bra men fel feat 7. gillar alla i denna riktigt skönt gubbar (Y) 8. har jag redan tjatat ut xD 9. gillade både dig o smiley i denna men inte problem O: 10. gammal klassiker ;) 11. Älskar punchen med askungen denna e riktigt bra 12. denna älskar jag man blir fan rädd så hård du e (Y) 13. en sann historia :) (Y) allmänt: hade önskat nån mer hård låt men allt annat e perfekt finner inga fel den dunkas (Y)
Tack mannen uppskattas! :D
Diggade din netplay som fasiken. den BÄSTA låten va blickar mot himmelen . Ha de fett Laz.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Intro - Inte så mycket att kommentera på denna eftersom det var mest snack :) Älskar dig - Väldigt fin låt med 3 verser som sätter sig på hjärnan. Flowet håller igenom hela låten och texten är bra som fan : SSSS S Tankarnas Melodi - Denna låten kan man inte låta bli att gunga huvudet till. Flowet är riktigt nice på denna, den svänger fast det är en kärlekslåt lixom. Bman är inte riktigt på samma nivå som dig Lazy. Men diggar hans röstläge som fan, det diggas! : SSSS S Ensam är stark - Jadu, denna har jag hört i en annan version än vad jag hör nu. Och jag tycker den förra var skönare, du hade skönare röst läge där. Men flowet är fint och texten är berörande så denna är fet denna också. Diggade dock "tankarnas melodi" mer : SSS SS Blickar mot himlen - Denna är fet, fast dock har man ju hört den för ett bra tag sen. Flowet, texten, känslan allt är bra. Reffen är ju skönast i denna låten. : SSSS S Ny start på livet - BOOOW! Min personliga favorit! Lttl är helt ok, det är allt. Lazy, i denna låten har du allt enligt mig. Denna kan man typ inte tröttna på, detta är riktigt fett ! Reffen hjärta Mig haha ! : SSSSS Tankar som snurrar - Diggar tomten, lazy var bättre bäst var texten. Flowet är också bra, men texten sätter sina spår. "Hissar vita flaggan för jag kämpar förjäves" Underbart ! ante var den skönaste på denna låten enligt mig. Denna var en riktig Goodie : SSSSS Jag tappar hoppet - Soft låt om jag får säga det själv. Kort men bra. Rätt nöjd med min egen insats, Lazy var ju dock mycket skönare än mig i denna. Skönt röstläge och skön mix som vanligt brushan. : SSSS S Falska vänner - Längesen man spelade in denna, vart typ i december eller något. Ska inte ge mig själv kretik. Lazy du var soft i denna, gillar dina rim rakt igenom, dock mixen inte den skönaste i denna. Problem var helt okej, lite svårt att höra vissa ord, annars bra. : SSS SS Alla mina grabbar - Tusse är skön som fan i denna låten "kanonkul" flow allt är bra. Lazy lägger det soft som vanligt, ett litet spliff upphåll, we like ! Gott jobb. * Gungar huvudet * : SSS SS Redo för tronen - Vill börja med att säga till Problem att jag blev kär i din vers redan när lazy höll på att mixa den hos stefan. Diggar faktiskt Problem mest i denna, din text är ju king. Lazy har skönt flow som fan, men lite konstigt röstläge, men "askungen" punchen slog till i huvudet hårt, fint ! Wizdom är helt okej i denna. Skrattar till lite åt att wizdom säger att "droger är dåligt" medans Prob och Lazy snackar om tvärtom i sina typ. Men annars diggades denna fett mycket. : SSSSS That punk - Killaaaah ! Direkt kommer in med en skön hook. Och Lazy, man blir nästan lite rädd när man hör din attityd och det är king ! Raden om gangsterfilmer kanon !. B-man i denna var du skönare än i tankarnas melodi. B-man låter hård osså.! : SSSS S Vart är världen påväg - Här har vi en skön topic av en skön rappare, du gör detta väldigt bra, bra delivery ! Texten var osså här på denna låten gripande som på andra tracks på denna söta netplay. : SSSS S Netplayn : SSSS S / Smiley youre boi!
www.myspace.com/Sagoztyle
du har inte tänkt på att byta namn?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Omg, :D tack som fan smiley (: sån kommentar :D !!! Uppskattas som fan ! <3
Bumaye P18 Skräpa inte ner tråden med sånt nu när han äntligen är klar. :)Lazy : Lungt brushan :D
Det blev nice:D kommer eventuellt med mer utförliga kommentarer senare när jag lyssnat igenom allt lite fler gånger;) 2 fingrar i luften, Fred Ut<3
www.myspace.com/allvarligttalat
Tack ante (: aa längtar D: ! :D
Coffe visa låtarna på mobilen idag och dom var fett me bra:D Keep it up:) // Pejjjs Nybbe
Soft som fan mäyn, du vet vad jag tkr i stortsett men som ante så kmr jag tillbaks mer utförligare när jag lyssnat lite till ;) <3
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
Tungt!
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
Taaaccck graaabbz uppppskkaaatttaaas :) ! :D one!
fet man
Är så jävla bakis så orkar inte sitta o dra kritik låt för låt :) Overall så tycker jag detta låter soft mannen, kanske en gnutta för mkt kärlek för min smak:) Men du är ju grym på de, så det e klart du ska fortsätta kicka den topic som faller dig i smaken! Personlig favorit blev nog " Blickar mot himmeln ", reffen gjorde du riktigt nice man, skönt röstläge och soft flow som fan! Big up för Lazys netplay! Peysh
Http://www.soundcloud.com/MackeMaple <--
Mackektown - Hahaha lugnt brushan! (: Taack aa, men det var meningen det skulle vara en "lugn netplay" nu sen kommer ett mixtape med lite ´"tyngre" låtar med problem (: redan gjort 1 låt (Y) haha Tack för din kommentar! :D peace!<3
yee har hört dom flesta innan o du vet att ja diggar de:D tycker de blev en bra netplay mixningen kunde vart bättre på ett par låtar men de e ingen stor grej, diggar texterna peace sötnos<3
Hojta till Så mixar jag! http://www.myspace.com/raayb
Okej nu ligger de till såhär att jag ska ge kritik för detta.Intro : Smiley: Jättetöntigt som fan "Ta med bongen". Macke: Okej Macke. määään Damian: Såhär ska man representera en netplay låter fett. Linneanord: Usch fyfan va din röst suger Ante: Jodå du presentera bra Lazy: Fett snygg är du. 2 / 10. Mannen måste ge kritik för introt med. Älskar dig: Detta är en väldigt skön låt ifrån din sida mannen. Tycker detta beatet är riktigt skönt och du förklara hela skiten snyggt. Dock inte din vanliga mix enligt mig lite sämre ljud typ i mina speakers. Men annars en väldigt skön låt. Fet synd med reffen med bruden som klippts in typ. Detta drar ner beatet till ett medelmåtta freebeat efterssom de känns så vanligt. 8 / 10Tankarnas Melodi: Jadu Lazy tycker du har hittat ett ganska soft beat iaf, Men oj vad jag tröttnade på det till slut. Det var ganska monotont till slut, saknade lixom nått. Men jag tycker du la det fett bra flow och ganska soft känsla. Texten kan utvecklas tänk på rimmen med jämt antal vokaler på varje flerstavsrim eller nått sånt haha. Endå Soft lagt. Bman: ajdå detta var ju inte så bra, Flowet är ostabilt, texten var inte bra. Utan detta kändes väldigt mycket nybörjartext. När man skriva enkla enstaviga rim. Har varit i samma sits men nu är jag nog bäst i sverige på texter hahaha. Men annars bra låt typ iaf från lazy 7 / 10Ensam Är Stark Jag vet ifan detta beatet är väldigt played och jag har igentligen aldrig gillat detta beat. Men jag tycker endå du lägger de skönt du har fint flow, inte ostabilt som jag kan tycka att du haft i låtar somm du lagt för lite sen o sånt. Men du chillar bra på beatet och har faktiskt soft text här med passade in bra. Detta va bra prestation från dig, Dock drog beatet ner som fan 6 / 10Blickar mot himmelen Tycker detta beatet var mycket skönare i o med att de är okänt och jag har inte hört det förut. Tycker refrengen var väldigt avslappnande men endå väldigt skön i mina öron. Skön start på versen, Och jag tycker det är bra flow genom hela låten. Din text var lite sämre än förra. Dock jävlit ärligt, när du pratar om din fader R.I.P man :(. Tycker det höjdes lite mot slutet. Tänk lite på att variera flowet, det var lite monotont typ. Du gör de bra endå. 7 / 10Ny start på livet: Njaaaaaah jag vet ifan om jag kan höra någon annan än RMK på detta beatet. Det var lite svårt. Lttl: Njah detta gillade jag verkligen inte det var alldeles för tråkig röst, Och väldigt konstigt flow, Du kanske borde chillat ner lite. Texten var väldigt amatörmässigt. Lazy: Lägger de galet mkt bättre hör hur låten förändras väldigt mkt, Men det är svårt att höra nån annan på detta beatet. Soft flow o text annars 6 / 10 (Jag väntar på bomben nu lazy)Tankar som snurrar NU kan jag inte ordningen här, men tror tomten är först hört han i cb innan. Beatet är fett soft gillar det. Tomten: Jääävlit grym text, Tycker verkligen denna texten var bra och jag är grymt kräsen när det gäller texten. Poesi + Feta rim, oh shit du bemästrar detta grymt. Soft flow också allt var bra som fan faktiskt. känslan text o flow = grymt Reffen: njah ingen jag direkt gillade fan lite konstig röst. Lazy: Skitskönt detta med du förklara allting bra genom texten, Du gick lite djupare i allting om du förstår. Flowet var också bra mannen, Detta var nog de bästa jag hört på netplayen än. Slutet (häääär) kom lite fel in lät lite oseriöst. Ante: Grymt soft flow, Bra text och du hade ganska soft känsla också. Detta var bra mannen. 8.5 / 10 ( Reffen drar ner)
Geni
Jag tappar hoppet: nu börja de bli lite för mkt av känsligt / kärleksbeats. Smiley: Har utvecklas ganska mkt sen jag hörde han med dig innan, Ganska tråkig text endå, Saknar känslan också flowet funkar men kan också utvecklas mer. men annars helt okej. Reffen: Var mycket skön man hör än en gång hur nivån höjs. Lazy: Förutom en skön reff, Så lägger du din vers bra flowet var soft lixom texten som än en gång klassas som ärlig vilket jag gillar lixom. inget o klaga på ännu ett ganska soft beat o rap. 7 / 10Redo För Tronen Okej beat men diggade inte det så mkt ändå. Problem: Mannen du kan myyyyckt bättre, kefft ljud typ hatade beatet för skiten i bakgrunden. Lazy: Naaah inte heller så jättebra, lite bristningar i flowet, och rimmen var grymt played out. Wizdom: Wizdom är fet faktiskt och är bäst i denna låten bra 4 / 10 That Punk: Detta beatet var faktiskt väldigt skönt, Lazy: Haha hade en skön rad den med nämna ditt namn känd som fan. Haha fyndig trots allt haha, Lägger de mycket bättre än i förra låten, och har mycket stabilare flow dock gå upp i rök som spliffar o sånt är grymt played out sorry. Men lägger de endå soft. Bman: gryyyymt ostabilt flow förfan men ahde endå en soft attityd men måste lära sig flowa rätt och skriva riktigt. Våldta din mamma och sånt är väldigt tråkigt tro mig, jag har hört det väldigt mkt i både audio och lyricistforumet 5 / 10. Lazy bar upp låten bman förstörde.Vart är världen på väg: Detta var soft typ, beatet är lite played out typ. Tycker endå du ligger bra på beatet och förklrara skiten bra. annars vet jag itne allt bara tog slut hahaha.Netplayens betyg och så Jag tycker det skulle vara mer varierande ämne de mesta handlar om kärlek och känslor vilket är soft men tycker du drog de till en överdrift. Jag kunde lixom känna aha nästa låt då kmr väll ett ganska vanligt freebeat då. Annars tycker jag du förklara skiten bra på de flesta låtar skrytlåtarna / våld osv skulle va bättre dock. Men du gör de bra endå, Men tänk på att vara lite mer varierande och ha lite bättre gäster i fortsättningen all heder åt Wizdom, Tomten, Ante och problem (Problem va dålig i låten men är i vanliga fall en bra och väldigt sexig rappare från storstaden). Men annars gör du det bra. Epn får 7.5 / 10 IM OUT NU HAR DU NÅGOT O LÄSA
Geni
Jääääävvvllllarrrr sån kommentar i Like ! :D haha tog ett tag o läsa allt XD Tack så mycket man uppskattas som fan o höra din kommentar! :) Mjo vet men det e typ mest "gammla" låtar som legat o dammat ett jävligt bra tag därav tråkiga beatsen o topicsen ;P var lite dryg o körde typ bara samma topic hela tiden innan :P MEN NU ÄR det nystart med ett fresh mixtape som kommer med problem i början av sommar! :) med mer "tunga" beats o mer skryt / sånt topics (: :) Peace! :D
Sjukt sköna låtar bro som jag visste redan när jag höll på att tanka ner den för du kan fna inte droppa något kasst skit!:D så har lyssnat på din netplay hela dagen o lyssnar även nu när jag satte mig vid datorn!!! :)
Checka in BKP - Osynliga Mannen Behöver lite kritik
Sooooft Sooooft tack Broder ! uppskattas :) !!!!!!!!
Soft netplay (:02. Lazy - Älskar dej Ganska gammal låt men ändå fet. Längesen man hörde den. Bra uppbyggd. (:03. Lazy - Tankarnas Melodi (Ft. Bman) Tyckte ditt flow va fett skönt och din text va skön. Tyckte inte Bman va bra alls. Hackigt flow. Han dränkte låten.04. Lazy - Ensam är stark Du skulle kunna göra denna mycket bättre. Men den va ganska skön. Tycker din förstsläppta låt av denna versionen är bättre. :)05. Lazy - Blickar mot himmlen Riktigt härlig reff. Tycker du lägger det fett. En av de bästa låtarna på netplayn! Sjukt härlig text, deep.06. LttL ft. Lazy - Ny start på livet Tyckte inte att LttL var bra alls. Jag längtade bara tills du skulle börja. Annars är det ett fett skönt beat. Tycker att du har riktigt skön text och ett skönt flow. Bra jobbat med reffen!07. Lazy - Tankar som Snurrar( Feat. Tomten & Ante) Tomten låter som han spänner rösten riktigt mycket. Men förövrigt va de skön text och skönt flow. Reffen låter lite småläskig. Bra text av Lazy och diggar speciellt "Jag hissar vita flaggan för jag kämpar förgäves". Helt okej flow. Ante, du hade konstigt flow jag inte diggade alls. Texten va soft! 08. Lazy - Jag tappar hoppet (feat. Smiley) Skönaste beatet. Fetaste låten på netplayn, no doubt! 10/10. Bra jobbat!09. Lazy - Falska vänner (Feat. Smiley & Problem) Diggar inte låten över huvudtaget. Beatet och mixningen förstör tyvärr låten, den sämsta låten på netplayn.10. Tusse ft. Lazy - Alla Mina Grabbar (Session) Denna va skön. Roliga rader från både Tusse och Lazy. Bästa raden imo va Lazys två öppningsrader! Härligt flow genom låten. Good job!11. Lazy - Redo För Tronen (ft. problem & Wizdom) Problem va bra men hade förväntat mig mer. Lazy, du hade konstiga rader, tyckte inte det var speciellt bra. Wizdom, har inte hört något från dig innan har jag för mig. Helt okej. 12. Lazy - That Punk (Feat. Bman) Dryg reff, riktigt jobbig. Tyckte du la de bra lazy, diggade "Tror du är hård för du kollar på gangsterfilmer". Tyckte det var bättre av Bman nu, men långt ifrån Lazys nivå. Konstigt flow, dålig text! 13. Lazy - Vart är Världen påväg Blev chockad när låten slutade. Trodde den skulle vara längre. Tight låt annars! Good work.BIG UP! Peace
-Say hello to my little friend! Tony Montana
tack todddd! :D uppskattas som fan ! :) peace!
Tankar återkommer...
Låter bra lyssnat lite men inte på allt du kan din sak, men gillade inga beat val endel alltför sönder spelade..
Mannen va e det änns för fucking namn du kör med?:S:S:S:S:S
punkternas punkt...
tack lukke aa det var knas ville egentligen inte släppa men nu ligger den här så :) yeses: vaaa? snacka inte bull (: o ta det i gb isfl för mitt namn har inget med netplayn o göra? :P
Nu ska du få lite bättre kommentar:P Måste bara påpeka lite på introt, som jag sa så låter smiley lite gay:P (no offence) och linnenord stör jag mig lite på (no offence)Älskar dig helt okej låt, lite storytelling där, skönt beat, tyckte mig höra några missar på vissa ställen här och där, men inget jag stör mig på, du hantera rösten bra på denna.Tankarnas melodi helt okej låt denna också, beatet var inte det bästa men du hantera det bra, bman sänker låten helt, inget illa menat mot han, men som nån sa så låter han som en nybörjare, och vem har inte vart där liksom? bra jobb.Ensam är stark nja, playat beat och det sänker låten, visst du gör det bra som vanligt, men beatet drar ner det helt, tyckte dock reffen var skön.Blickar mot himlen älskar beatet, så otroligt skönt, tycker de va lite synd att vi skulle göra två sololåtar av den, borde haft den som den var, men båda hade väl mer att få ut på den antar jag, du gör reffen helt okej men tycker dock att det flytit på bättre med den som jag la då den är lite mjukare och tillbaka dragen, men låten blev bra ändå!:)Ny start på livet skönt beat, nja digga inte lttl så mycket, rätt skön röst iaf, bra innehåll i texterna, lazy du lägger det skönt, fast blev lite konstigt vid "roser" lite för ihoptryckt, men annars var det bra:)Tankar som snurrar älskar beatet fan, riktigt skönt, tycker tomten lägger det bra, riktigt skönt hur han gjorde då det växlar från lugn till mer aggresiv på vissa ställen, underbar text också, lazy du lägger det skönt, skön text och skön känsla, även du kör det där att växla lite vid "hissa vita flaggan"(Y) tänker inte kommentera mitt nå speciellt, blev nöjd med min del, reffen blev som den blev då ja körde ihop nått snabbt.. Nöjd med hur låten blev iaf:)Jag tappar hoppet smiley låter lite osäker, lite missar här och var, men det kommer.. Digga inte beatet nå speciellt, du gjorde din vanliga grej och la det helt okej..Falska vänner beatet var sådär, smiley la det bättre i denna än den förra(Y) lazy du lägger det skönt, skön text, problem glider in med en skön text och skönt delivery och flow, tyckte han var bäst på låten, digga han som fan på denna..Alla mina grabbar classiskt beat, tusse lägger det helt okej, reffen låter lite gay:P "alla mina grabbar kom hit och dansa, skaka arsle":P lazy du lägger det bra på denna också, stör mig lite på ditt smokebreak bara:P men annars är den skönRedo för tronen probelito låter lite seg och sömnig:P bättre på förra låten, lazy helt okej här, wizdom, känns lite playat att du använde samma rim som i cb och kör det likadant också, annars helt okej(Y)That punk grymt beat, reffen är skön, lazy kommer in med skön attityd, skön rad det där med "tänker inte nämna ditt namn", digga ej "oh my gaad":p bman passar bättre på denna än förra, men han lägger det inte så bra, men som sagt, kanske är nybörjare och det lossnar snart för han:)Vart är världen påväg digga beatet på denna, skön text och skön inlevelse, du lägger det helt okej, lite kort låt dock:/ Allt som allt så var det en skön netplay, lite för lite gästning av mig bara;) men den får 7/10 av mig iaf:) Good job bro(Y) 2 fingrar i luften, fred ut!
Taaaack ante :) uppskattas!, aa. på det kommande mixtapet med problem Ska du allt se det blir fler gästningar från din del (A):D<3 peace! one!
Härligt(Y):)<3
Är inte så mkt för fjortis rap, men resten låter la nice mannen ! Peace !!
www.myspace.com/SlobbanMusik www.badaboomstudios.blogg.se
hehe.. :P haha tack ! upp!
är rätt ny med rappen börjat köra lite själv men jag tycker du gör det fett mannen . dina låtar sätter sej på hjärnan lyssnar sönder mej på dom . dom känns så verkliga på något sett. Favoriterna är; Älskar dej , Tankar som snurrar och Ensam är stark . längtar till mixtapet. bless
jag kanske är nybörjare , men jag lär mej snabbare än dej (:
tack man :D haha (: det kommer bli tungt (: one!
Riktigt jävla bra :), Tankar som snurrar & Blickar mot himlen är mina favoriter. riktigt tungt , Peace =)
Dahl, bah gör mitt bästa.
Värd mer, UPP