tyckte han första la de nice, han andra la de helt okej men han första va fetast i denna för han hade mkt bättre attityd
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tackar=)
Http://www.myspace.com/besononline
vv: Riktigt skön attityd, du flowar bra beson: ganska många nivåer under, tråkig text & inget skönt flow, men öva!
yes :)
Vi kör ett litet upp då fifäään
www.myspace.com/verbalvandalmuzic
Alltså texterna är totalt värdelösa. Intetsägande och allmänt tråkiga. VV låter bra iaf, skönt flow och attityd. Beson är snäppet sämre, låter lite osäker och mumlar ibland. Lite roligt att du drog två rader/rim nästan identiska med det jag droppat, även fast dina var 10 ggr sämre. :]
jeppehehe P18 Det är en session, du kan ju knappast räkna med förstaklassiga grejer då? Men roligt att du tog dig tid att lyssna och droppa en kommentar, det uppskattas!
Tyvärr är det inte mitt fel att det är en session och/eller att ni inte lägger ner tid på texterna. Ni lägger upp låten samt sitter och uppar tråden som galningar, då antar jag även att ni vill ha konstruktiv kritik. Raderna ni droppade är sånt man läst/hört 20 ggr typ.. Saknar finess, originallitet och allt vad det heter.
Konstruktiv kritik kallas det inte om man säger att något suger eller att något är mkt sämre. Det är väl att säga vad man ska förvättre och hur? Du har ju inte ens en studio så textdravlett du håller på med leder ju ingenstans. Kul att se att du e en självgod jävel iaf:) Sitter vid datan 24/7 och skriver texter. Men visst thats your life bitch
Haha, blev du ledsen nu Beson? Så du menar att om jag säger att era TEXTER är dåliga, vilket således indikerar på att de måste förbättras väldigt mycket, så är det inte konstruktiv kritik? Det är liksom lite svårt att säga hur ni ska förbättra texterna förutom det vilken jävel som helst fattar; nämligen genom bättre liknelser/punchlines/meningsuppbyggnad/metaforer/sammanhang. Förstår du nu? Vill du prata om personliga saker kan vi ta det i PM om du vill. :) Med tanke på att det knappt tog 10 min för dig att dampa loss efter min kommentar kan man undra vem som sitter vid datorn 24/7.
Beson lugna ner dig. Vill inte ha något jävla tjafs i tråden.jeppehehe Jag menade inte att starta nåt jävla tjafs, så du kan lugna ner dig också. Och som jag sa (och som rubriken säger) är det en session, alltså vi har inte lagt ner någon tid på texterna, utan vi gjorde låten "bara för att" förstår du? Och alla kan inte gilla skiten man släpper, men roligt att du tog dig tid att kommentera låten. Och angående uppandet så har väl inte jg uppat tråden sååå många gånger?:o skitsamma, roligt att folk lyssnar och kommenterar.
Haha back to topic;P
Vv var sooft, diggar inte besons text alls faktiskt.
-"Om det är en tolknings fråga, säg att du njuter av livet"
!!!!
vv fett som fan alltid den sjuka texten flow och allt good work maan, beson du har utväcklats som fan bra kör på:)
www.myspace.com/friphmusic
Winiwe:hehe aight:P inge man la ner tid på kan ja säga. Noper: Kul att höra:D
Kul med respons!
Vv: Attityden grabben! attityden!, Helt galen! Lät nice som fan måste jag säga. Gillar verkligen aggrisiviteten i rösten och texten. Har blivit hur nice som helst, Forstätt såhär! Beson: Diggar fan din röst, tycker att den påminner om någon's men kan inte komma på vems det är.. tycker att vv's attityd och aggression gjorde att det här lät segt och lugnt.. Men tycker fortfarande du gjorde de skapligt bra, gillar din röst som sagt.Big Upp Bwoooys!
http://www.myspace.com/poppogstyle Yah man! That's Gangsta Shiiet Main
Hehe kul att du gillar poppothabigboy:)
Bäverrrrrr: Håll utkik, det här var bara en session. det kommer myyyycket fetare grejer. Kul att du tittade in bror!
någon mer som har något att säga?
helt okej :). keep it real! ;D
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker.
vv - aa shiat fin atityd me like som fan o lyrics / flow va åsså skit bra keep it up snart e du stor Besons - fattar inte om du skulle ha attityd för du lät fett sömning xD
så denna e uppe igen^^