Producent
2009-04-03 16:18
Jotohananen - Jag vill inte åka hem.mp3
Ellu, skrev ihop en liten truddelutt inatt. HAr spelat in den bit för bit under dagen. Kommer antagligen göra en ominspelning sen. Men tror nog den kan få komma upp en ändå ^^ Text, rap, mix & beat: JagSpeedy! Högerklickslänk! Här är texten för de intresserade: Vers 1: Det är dags att åka bort, så jag glider bort mot busstationen. Dags att släppa frustrationer, chaffisen får hundra kroner. Jag får sextifem tillbaka, och jag sätter mig ner... i mp3n funns hundra toner som för mig mot den jag saknar. ...Så jag sover under resans gång, varpå jag öppnar ögonen och jag ser mig om... ...det jag ser är inte vad många kallar himmelrike. Men för mig är denna stad ett hem för många fina minnen. Nåväl! kliver nu av vid resecentrum. går sen in i byggnaden och där möts jag utav mera känslor. ...i en långvarig omfamning John aldrig vill ska sluta, ja den slutar så klart. Och som timmarna passerar, det är en underbar tid. (Som när man druckit alkohol och pratet sluddras förbi) Börjar bli dags att åka hem, så vi drar tillbaks till resecentrum sista kramen, sista kyssen rullar förbi... Reff: Dagarna med dig i staden, dom gör mig så galen! Jag vill inte åka hem! Jag vill inte åka hem! Hade stannat om jag bara kunnat välja själv. Jag vill inte åka hem! Jag vill inte åka hem! Dagarna med dig i staden, får mig känna saker. Jag vill inte åka hem! Jag vill inte åka hem! Hade stannat om jag kunnat, jag vill inte se dig sen... ...för att jag vill se dig nu, jag vill inte åka hem! Vers 2: Varesig det är en kopp med kaffe som det handlar om, sätter allting sina spår i bland mina minnen. Och mina känslor verkar alltid hålla hand med dom. ...för att mitt huvud är som ett hav av gamlar diabilder! Av allting som jag upplevt utav dig och staden blir jag alltid lite stolt över att vi tagit alla rätta valen. ...och vad spelar det för roll ifall jag snackar småsaker. Även dom betyder nånting, för hela tillvaron... Jag menar, du kanske inte tycker att det låter nice, men jag skulle nästan dö för att åter undvika fågelbajs. För att alla dessa stunder som vi har haft tillsammans, är ju känslan mellan oss två ändå faktiskt samma gamla! Jag försöker göra varje minut något oförglömligt. Varesig vi snackar samtal, kallprat eller havsbad. Spelar roll om bussen hem går tidigt som sent. För att all min tid med dig den känns fan för tidig för det! Reff: Dagarna med dig i staden, dom gör mig så galen! Jag vill inte åka hem! Jag vill inte åka hem! Hade stannat om jag bara kunnat välja själv. Jag vill inte åka hem! Jag vill inte åka hem! Dagarna med dig i staden, får mig känna saker. Jag vill inte åka hem! Jag vill inte åka hem! Hade stannat om jag kunnat, jag vill inte se dig sen... ...för att jag vill se dig nu, jag vill inte åka hem! Mellanspel x2: Varje dag jag sitter hemma åker varje suck ut det enda jag kan tänka på det är ju nästa busstur. För här hemma är det trist och kallt och det enda som jag vill är att du ska vara min inatt! Reff x2 Dagarna med dig i staden, dom gör mig så galen! Jag vill inte åka hem! Jag vill inte åka hem! Hade stannat om jag bara kunnat välja själv. Jag vill inte åka hem! Jag vill inte åka hem! Dagarna med dig i staden, får mig känna saker. Jag vill inte åka hem! Jag vill inte åka hem! Hade stannat om jag kunnat, jag vill inte se dig sen... ...för att jag vill se dig nu, jag vill inte åka hem!Speedy! Högerklickslänk! Min myspace
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
yäy :D text och grejer., beatet är helt insane, man blir så lycklig på ett passivt sätt och llite deppig, men blir att tänka på när man va mindre :) Ser två historier i låten, beatet och texten beatet som berättar känslan och texten som berättar whats up typ aja ... börjar sj inte förstu hur ja resonerar längre... men låten är helt sjuk! en massa kärlek!
fett flow, fett rimschemeväxlande, helt ok rim och en mysig text. nämnde jag att beatet var dömysigt? do wanna kicka på :( *fetisch på 8-bitarsaktiga beats * BRRA JOBBAT GRABBEN, detta blir första låten jag sparar med dig!
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
yäy :D text och grejer., beatet är helt insane, man blir så lycklig på ett passivt sätt och llite deppig, men blir att tänka på när man va mindre :) Ser två historier i låten, beatet och texten beatet som berättar känslan och texten som berättar whats up typ aja ... börjar sj inte förstu hur ja resonerar längre... men låten är helt sjuk! en massa kärlek! 6 Känns som att du är påtänd!
Tyckte den var helt jävla insane som sagt ovan. Riktigt snygga / Kluriga rimscheman, men det gillas.. Och även du vet hur man flippar ett och annat riktigt tungt flerstavsrim vilket resulterar i styva tissevårtor. Det ända jag inte gillade var mellanspelet, kändes fel med rapp på en brygga. :P KIP IT ÖP!
Dra åt helvete!
Producent
2009-04-04 01:16
RickyRoss påtänd eller ej, tackar :)N_Jack Nämen! Då har jag lyckats då :D Kul att du droppade in ^^Entertainment tissevårtor :'D Cool att du diggar man. Okej, den verkar vara doable. Så jag gör nog ingen ominspelning då ^^ Kul att den verkar uppskattas, fast liiite mer folk hade ju varit kul. Nåväl ^^
Du vet vad jag tycker bruuur, men den förtjänar mer än vad den fått, så det fick bli en liten smyg-upp hehehehhehehehehehe
www.myspace.com/verbalvandalmuzic
Producent
2009-04-04 15:22
Vv great mannen! Fortsätt smyguppa ;) Upp på denna!
riktigt nice text och flow. men fyfaaaaaaaaan vad jag hatar låter som är dåligt mixade. Mixen är myyycket för dov. Den släpper inte fram din röst helt. Fortsätt spotta.
Producent
2009-04-04 18:44
anna m maria man tackar för kommentaren. I mina speakers är det en klar mix, dock lite överdriven de-esser. Så det låter knas att rösten försvinner ibland.
hahaa skön låt :D allt låter najs faktiskt, flowet är galet bra :)
Producent
2009-04-04 23:52
luddebodin Man tackar :) Hoppas den pumpas hela tiden nu bara ;) 7 kommentarer på 41 downloads är väl inte illa pinkat för att vara whoa antar jag. Nåväl ^^
phett som phan phaktiskt
Blunted in stockholm
gillar inte beatet, känns som nåt nintendospel typ^^ Men egenproddat för all del!:) Sen håller jag med Enter på resten, gillar hur du leker med uppbyggnaden! Keep this shit up! Frid /Spiken
Producent
2009-04-05 00:28
Gussti Cool mannen, phina phisken!Spiken91 Jag samplade ett Nintendospel så det är nog inte så konstigt. Men kul att du kikade in iallafall!
damn vad jag känner igen samplen, du måste säg vilket spel det är!
http://www.myspace.com/akinonline
Producent
2009-04-05 14:42
Akin O-Y Mega Man 2 :)
Texten är väldigt bra ! flowet är helt okej ! rösten låter som du håller tillbaka lite ! beaten är tjatig som fan, det förstör låten enligt mig ! 5/10 ! ! ! ! // PZ
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2009-04-06 00:07
AcKeBoY Alla kan inte gilla helt och hållet. Cool att du tittade in :)
Producent
2009-04-06 21:37
Jag antar att den förtjänar en upp I guess.
sjuuuuukt, sparas och dras in på mp3'n, riktigt nice flow :) big up, mer sånt
www.znapmusic.com/jungsub - checka!
Den finns på min mobil nu =D du vet att jag älskar både dig, låten och beatet! PuWWsss din söwwwta liwwla Hawmpuwss! :D (usch vad många dubbel V'n det vart)
http://www.myspace.com/mrkumlin
Låter som om du försöker låta som Dr Död. o.o Annars nice låt (Y)
Jag hatar alla. Ni kan kalla det för kollektiv bestraffning.
Producent
2009-04-08 11:04
JungSb man tackar! Mer sånt påväg ^^DMS Och jag älskaj dej med Haaawmpuuuws :D tackar <3Andra-Sidan ...du har fan rätt o.o På vissa ställen är det väldigt likt o.o Men annars, tack ^^
Producent
2009-04-09 11:37
Sista uppen nu då! Sen får den fara iväg :)
Producent
2009-04-10 22:25
Milen man tackar! Hoppas du pumpar med dina homeboys nu ;) Tror jag aldrig varit med om nått liknande förr, 133 downloads för en av Mina låtar! Inte illa, verkligen inte illa! Hoppas det blir fler nu bara. Ingen annan som har något på hjärtat? :)