Marius - Goda Tider Sho! Släppt en ny låt som jag först tänkt skulle vara med på min EP men som jag strunta i.Myspace: Marius - Goda TiderSpeedyshare: Marius - Goda TiderText: vers1:ey de fanns ju dagar då man bara klagamen i slutet så blev de något man saknade va ju tider då man var ett barnmen vi alla växer upp fast minnena finns kvarde e väll klart att ja saknar de gängetvi va galna grabbar som hängde på kvällenfanns inget hat inget stress men oroför allting som växer de bara gror ju de var ödet som fick oss tillsammansvi var ju bröder som älskade varandramen varje gång som vi ses idagär de inte samma sak för ingenting är lika bramen vi delades, alla gick vars en vägvi blev äldre, vi slängde vår världde stället vi hängde på kvällen me gängetde var tider men alla blev äldrevi blev tvunga, vi växte ju ifrån devi lämnade varandra och folket dom såg de minnena som finns är minnen av guldså ja tänker tillbaks och blundar en stund - så- reff2x:ja vill ha tillbaks minnena av oss men var ska ja gå nuvers2:finns ingenting som vi inte testademen de knas för allt som vi lämnadekommer förmodligen inte tillbaksmen kanske för vinden ihop oss en vacker daggoda tider blir minnen jag skriver den djupa saknaden gör att ja lidermen bra är inte allt vi haft våra dardå ingenting funka men vi stod kvarfrån främlingar så blev vi till vännerett gäng grabbar med ill röda ögonhah, de va tider då ja skriver påför tider vi hade är något ingen förstår sig påde e något ja aldrig kommer glömmade finns i mitt minne och i mina drömmarvi mot alla ett helt gäng samlatmen med tiden föll allting sammanreff2x:ja vill ha tillbaks minnena av oss men var ska ja gå nuTvå Fingrar / Marius