TEXTEN (vers RK) många ser mig som en individ som bara tänker på sig själv, många ser mig som ett barn, som inte söker hjälp, att kämpa dagligen inget jag förstår mig på, att tagga härifrån är inget som ja tänker på, jag sitter på mitt rum försöker klura på en utväg, att sitta här och tänka är det nånting värt? jag har krigat länge kroppen börjar svika mig, allting som jag kämpat för finns inte längre bredvid mig, det finns ingen äkta vän som brukar fråga hur ja mår, den enda var du men du tagga härifrån, jag sitter bara på mitt rum och tänker är de nånting värt jag har varit där och kännt hur det känns att vara kär, jag tappa allt jag byggt upp för länge länge sen, det enda jag gör nu e att söka efter bättre hem, jag klagar inte på mitt hem - jag har svikit er jag gjorde allt jag kan, men jag kan inte mer, (reff Dizzy) you may think Im self centered, but Im not, you may think I'd know better, but I dont, Everything I believed in, all I fought for,for no reason, someone please tell me why Im still breathing? (vers 2 RK) många glada dagar bara rinner o passerar, ska jag prestera jag orkar inte mera, för att alla gånger jag har suttit fast, fanns du där, du trösta mig du gjorde så jag mådde jävligt bra, nu har jag ingen kraft att vända på mitt liv, försöker klättra bit för bit (men jag klarar inte av ett skit) 11månader försökte bygga upp vår tid men det saknades en bit, en pusselbit som inte fanns, jag letar förgäves, men jag finner inget svar, så jag låter det var för det går över om ett tag, samla gamla tankar flyger om och om igen, jag förlora min flickvän även min bästa vän, ska försöka ta mig hem och samla kraft på nytt, men det är inte lätt när allt jag hade bara flytt, bygga nytt på nytt så måste det finnas grund, allt är inte lätt för i mitt liv går allt på grunt, (reff Dizzy) you may think Im self centered, but Im not, you may think I'd know better, but I dont, Everything I believed in, all I fought for,for no reason, someone please tell me why Im still breathing?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.