I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Dittin - Mr Noob (cs låt)

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-04-07 23:02

Gjorde en cover på Snooks låt "Mr cool" för ett år sen med en polare, bara på skoj..

På senare dagar har jag fått mycket beröm för låten från cs nördar landet runt, därför tänkte jag att ni också skulle få säga ert.

Text : Dittin och Gurgelmuffen
Beat: Snook - Mr Cool
Rap: Dittin

Säg vad ni tycker, jag diggar personligen reffen!

Länk till http://www.youtube.com/watch?v=PpUI5T0pdMw

Länk till http://www.speedyshare.com/747519306.html

"Jag hatar citat"

2009-04-07 23:11
ärligt talat tycker jag att iden är ganska rolig! men rappen är något av det sämsta som finns inom svensk hiphop, låter tråkig, osäker och noll känsla!

dåligt som fan mannen! och tyvär så kan du ju inte bättre
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-04-07 23:19
Vad oväntat Gudde. Kritik från dig är visserligen som en smäll på käften från vinden, det rör mig inte. Men kul att du var snabb på tangenterna! Hata på du, fler nötter?
"Jag hatar citat"

2009-04-07 23:24
Word på Gudde! Riktigt dåligt

2009-04-09 15:52
mysig^^ haha
Http://www.myspace.com/besononline

2009-04-09 17:41
haha den va grym, men rappen var inte den bästa. Men den var fan inte dålig?
öva på lite så!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-04-09 17:53
hahahahhahaa, den va riktigt jävla rolig.

2009-04-09 19:19
Är/var man insatt i cs är den rätt kul. Rappen är värdelös, i know.

Fler geeks?
"Jag hatar citat"

2009-04-09 20:22
Killen som rappade hade ju inge känsla alls om man säger så. Diggar mixen faktist men texten skulle kunna slipas

2009-09-30 23:38
hehehe ja lyssnade på låten nyss :D haha lite halv wack rap, men som du nämnde innan så e den ju ganska gammal. haha diggade också reffen :D Tänker på min gamla granne när ja hör den xD hehe ja tyckte den va rolig :D asså inget man pumpar när man sitter ensam på bussen direkt men jävligt skön om man vill bli lite glad när man sitter o nördar sig hemma :D hehe

peace

2009-09-30 23:44
Jag är insatt i CS och den va rolig, drog i smilbanden men rappen var ju inte något att hejja för direkt. Med mer inlevelse, bättre kvalité och text så kan det bli nått
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.

2009-09-30 23:49
asså ja tycker ändå att lite av det roliga är att det är en "cs nörd som försöker rappa" om du fattar. Inget illa menat t dittin! men ja håller me om att rappen e lite fattig för att klassas som tung rap, men som en geekig cs låt så passar det ju skit bra :D

Iaf va jag tycker.

Peace

2009-10-01 00:20
Jag fattar inte vart whoa tar vägen :P

bra idé , men tyvärr

Tror inte du kommer så långt om du gör såna låtar men :P

Iofs kanske de va en oseriös låt

2009-10-01 02:15
Riktigt roligt det du kom på om jag ska säga:) Men rappen var inte alls på topp, så träna å träna :)

Bra jobbat annars:D
 http://www.znapmusic.com/farbrorgron/

shiiet denAjs-,-

2009-10-01 13:02
men kids..

Tanken med låten är att det ska låta förjävligt. Lite som någon sa, det ska låta noobigt.

Jag kan om jag vill.
"Jag hatar citat"

2009-10-01 15:44
Aa de e rätt va du säger Dittin. men haha riktigt rolig o skön låt :)

cs låtar e ju kanon :D har en favorit faktiskt: