I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Stheez (willz & Essell) - TIPTOP Debutvideo!!!!!

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-04-08 15:14

Stheez (willz & Essell) - TIPTOP Debutvideo!!!!!

Nu är videon släppt!
Låt kritiken strömma in nu och sov inte!
/willz

2009-04-08 18:56
du vet vad jag tycker ;)

UPP !
http://www.youtube.com/user/LuffarNMusik?feature=watch

2009-04-08 19:55
Mixningen va inge bra.. Deliveryt va inge bra.. Videon höll typ samma nivå .. Att köra på det beatet gjorde väl att ribban sänktes direkt.. går ju inte att lyssna på låten utan att ibland jämnföra med orginalet..

SOrry guys, men inte denna gång ..

Education is an admirable thing. But it is well to remember from time to time, that nothing that is worth knowing, can be taught.
Moderator

2009-04-08 20:32
nä för i helvete, finns inget som ens va OK här
//TW

2009-04-08 20:53
Mixningen är kanppast lätt att bedöma då youtube keffar sönder ljudkvallan?
Låten är gammal, vill du kritisera den så äre nog bättre om du lyssnar på mp3an.
Specifikt vad vare som var dåligt i videon annat än "Höll typ samma nivå"?
Att man blir jämförd med orginalet, sure det kan jag ta.

shitmannen.
Tack för din väldigt konstruktiva kritik.
Nu vet jag precis vad som inte föll dig i smaken.

2009-04-08 21:54
Up nu whoa!

2009-04-09 12:56
Sug min *** whoa..

2009-04-09 13:18
jag gillade det jalla fall :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-04-09 22:05
När man tittar på videon så känns de bara som en ploj grej.. ser osäkra ut ..

Mixningen går att bedömma fast youtube fukkat kvalitén ..
Tänkte på de när ja lyssna också .. Men tyckte bara inte om mixningen för att den inte va nå vidare bra..
kan inte säga vilket det va som va fel i mixningen.. vet bara att de inte funkade.
Education is an admirable thing. But it is well to remember from time to time, that nothing that is worth knowing, can be taught.

2009-04-10 00:46
resultatet blev kanske inte som vi hade hoppats då det var ett projekt arbete på skolan under tight tidspress. sure jag håller med om att dek kunnat bli bättre..
och trist att det inte föll i smaken. men har väl inte bemästrat mixningen fullt ut ska jag erkänna.
tack för konstruktiv kritik i alla fall.

2009-04-10 01:48
Jag digga videon som fayn asså ni killar är ju så sköna!! Wille har ja ju träffat oftare och snackat mer med och du kör med samma sköna stil i videon som på riktigt ;) haha digga vaktist videon men jag digga inte beatet riktigt men wtf videon va rolig fan!!!

Keep it up boys- så kanske ni blir lika bra som Prendel ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-04-10 02:00
3 versen var skön som fan hahah / Tusse
https://soundcloud.com/mendelsonbits

2009-04-10 18:52
Sug min *** whoa..

är du ledsen för att whoa inte kommenterar? hahaha stackare

Ta ur piercingen!
Detta är min forumsignatur

2009-04-12 18:19
thx boys, spec JH!
Kul att folk gillar det man gör iblan i alla fall ;)
Det kanske blev lite flopp att köra på ett snook beat men vafan :) vi tyckte det var kul så vi körde på=)

P-lex du är häftig och tuff. jag vill bli som du. kan inte du lära mig?
Jag har ingen piercing. Tur det för jag vill bli ball och tuff som du och skriva fräna kommentarer i folks trådar.

2009-04-12 18:44
"jag tappad allt, tillåmed min telefon, jävla fjant, det är lögn det är inte sant, hörru jo det är det visst det kan du fråga johan"

HAHAHA det absolut roligaste jag har hört i mitt liv..skratta så jag dog när ni drog det rimmet, fan va kul.

diggar låten som tycker inte ni är dåliga osv osv...tycker det va as bra gjort, kul text väldigt rolig...känner igen mig i massa saker ni säger :) kanon låt! langa speedylänk så man kan lägga in på ipoden.

upp whoa!!!

2009-04-12 19:33
Yeah thx män! :D
upskattas som fan=)
Finns en liten lustig historia bakom det där (du blev busted av hans morsa) hehe ..
Fixar länk!

2009-04-12 19:36

2009-04-15 19:19
hahah videon va skoj ;d låten va skön (= upp

2009-04-16 02:21
P-lex du är häftig och tuff. jag vill bli som du. kan inte du lära mig?
Jag har ingen piercing. Tur det för jag vill bli ball och tuff som du och skriva fräna kommentarer i folks trådar.

de va ju jag som försökte efterlikna din tuffa kommentar? så nej kompis, det är jag som vill vara som dej.
Detta är min forumsignatur

2009-04-17 00:12
thx nicke! upp på den här nu!
:)

2009-04-17 00:16
Jag vet inte, jag gillade inte detta alls. deliveryt var osäkert och stelt, visst är det en del av grejen men detta gillades inte! videon kändes som folk sagt tidigare, mer som en ploj grej! sorry, men men...
http://biggedy-b.blogspot.com

2009-04-17 12:12
FYFAN KEFF SKIT ASSÅ ! NI FÖRSTÖR BEATET/INSTRUMENTALEN SLUTA MED DETTA ASSÅ ! PINSAMMA !
054 - KARLSTAD <3

2009-04-18 02:26
boukas. synd att du inte gillade det.. men tack för vettig kritik iaf .
_oRRE , det kommer fan från fel käft. Det låter som om du suger kuk medans du står vid micken. Big-O? du såg fan ut som om du var 13. tönt

2009-04-18 02:52
läppglans, bästa

2009-04-19 19:16
läppglans?