I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Musiken är mitt liv - Markulin

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-04-10 11:50

Musiken är mitt liv - Markulin

Länk till http://www.myspace.com/markulins
Har inte orkat lägga upp på speedy än. men kommentera gärna!!! personligen tycker jag att jag utvecklats grymt mycket i denna låten.

P.S: musiken ÄR mitt liv

(Inlägget ändrat av T-M-K 2009-04-11 16:17:33)

Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?

2009-04-10 13:15
nån?
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?

2009-04-10 13:19
Sänk rösten och höj musiken lite, hörde den knappt. Och träna på att ha känsla när du rappar så blir det nog bättre :)
Evangeliet

2009-04-10 13:30
eh ok, ni whoare ska då alltid vara så negativa xd
aja, men totalt whack e den inte i alla fall?

2009-04-10 13:31
för övrigt kolla månadens mp3 på Länk till http://www.zionant.com/

2009-04-10 13:33
nej, men det låter som om du kan göra mycket bättre om du som sagt skaffar mer känsla =)
Evangeliet

2009-04-10 13:38
Det är nog sant faktist, men jag spelade in detta på typ tre inspelningar. släppte nu för att jag känner att det var länge sen jag släppte nåt. kansken spelar in ny version igen snart. tycktes om refrängen?

2009-04-10 13:48
men whoa! långfredag idagoch ni är långsamare än nånsin på att kommentera!!!!!!!!!
kom igen kom igen kom igen!!!!! XD

2009-04-11 02:15
känner att denna är för bra för att ge upp
med andra ord... err upp?