må så vara att skiten är gammal (hur gammal?), men det är charm ändå! introspåret var charm i första klass och jag vill ha beatsen. hoppas du fick tillbaks din cykel.. andra spåret kändes ju då väldigt njae, upp och ner i texten men du flöt ju duktigt då med.. och så är det bra att du förbereder hiphopskallarna på refrängen, annars kan man ju få en chock- om man inte är beredd :( .... på refrängen, som är rock. sånt är ju farligt för hiphoppare.. bara jag som tyckte capellorna låg väldigt högt overall? HAHAH , JAG HITTADE EN JÄTTETOKIG FLOWMISS I LÅT NUMMER TRES FÖRSTA VERS :) DÄR FICK DU, FITTA .. och texten var ju njae, men den är ju gaaaaaaaaaaaammal, det var lääääääääääääääänge seeeen.. väldigt tråkig känsla i rösten, om du antingen låtit brutalare eller festligare hade det vart najs, men nu var det mest tråkigt D: älska introt, gurra är tillbaks... för första gången! beatet är chill och gör mig happy i byxan :)) brutalt härlig text, bästa på netplayen förfan. och så passade ditt röstläge duktigt för denna tycker jag, fast lite mer lidingö över det hela av och till, på vissa rader, kanske skulle passat? denna sparar jag, sug kuk och krama mig.fixa ditt jävla mumsmummande snart innan jag kommer och mumsmummar dig tills du tungknullat din urdumma fulsugga >: (
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.