I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Entertainment - Inget namn (Netplay)

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-04-12 15:37

Entertainment - Inget namn (Netplay)

Jo.. Dom här låtarna skulle vara med på en netplay jag skulle göra förut.. Med bara mig på, inga jävla gäster.. Men så tappade jag glöden efter jag gjort 4 låtar på en och en halv dag och la ner projektet.. Tänkte att jag släpper shittet för dom som vill kolla lite.

Intro: Säkert den tungaste låten.
Hard rock boy: Gamla textrader inslängda på Brittan's beat.
Du är kall som is: Skriven 2007 men ominspelad 08.
Den rikaste snorungen: Låt. :)

Jag har även proppat in texterna.. Skitkuuuhl! :)

Länk till http://www.speedyshare.com/285333396.html

Tanka, släng, sprid, hata, älska, runka till. Whatever you want.

Dra åt helvete!

2009-04-12 16:14
Oh, jag måste ladda ner.

Återkommer, sötnos!

2009-04-12 17:13
må så vara att skiten är gammal (hur gammal?), men det är charm ändå! introspåret var charm i första klass och jag vill ha beatsen. hoppas du fick tillbaks din cykel..

andra spåret kändes ju då väldigt njae, upp och ner i texten men du flöt ju duktigt då med.. och så är det bra att du förbereder hiphopskallarna på refrängen, annars kan man ju få en chock- om man inte är beredd :( .... på refrängen, som är rock. sånt är ju farligt för hiphoppare..

bara jag som tyckte capellorna låg väldigt högt overall? HAHAH, JAG HITTADE EN JÄTTETOKIG FLOWMISS I LÅT NUMMER TRES FÖRSTA VERS :) DÄR FICK DU, FITTA..
och texten var ju njae, men den är ju gaaaaaaaaaaaammal, det var lääääääääääääääänge seeeen.. väldigt tråkig känsla i rösten, om du antingen låtit brutalare eller festligare hade det vart najs, men nu var det mest tråkigt D:

älska introt, gurra är tillbaks... för första gången! beatet är chill och gör mig happy i byxan :)) brutalt härlig text, bästa på netplayen förfan. och så passade ditt röstläge duktigt för denna tycker jag, fast lite mer lidingö över det hela av och till, på vissa rader, kanske skulle passat? denna sparar jag, sug kuk och krama mig.

fixa ditt jävla mumsmummande snart innan jag kommer och mumsmummar dig tills du tungknullat din urdumma fulsugga >: (
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.

2009-04-12 17:51
tänker inte ladda ner
https://soundcloud.com/mendelsonbits

2009-04-12 22:30
Kul att Hugge kommenterar fint och välformulerat, det diggar jag. :)

Och Rea påstog att jag var omogen för att jag sa att han var dålig, men då rullar snubben in och skriver "Tänker inte ladda ner" bara för att visa att han finns och BARA för att jag inte tyckte att han var bra. Cool kille, du har just skämt ut dig själv.
Dra åt helvete!

2009-04-12 22:42
Rea P17

tänker inte ladda ner

du måste skämta, eller har något fel i skallen, tror du man lägger upp en låt eller en netplay, å så ska man ha en dum jävel som skriver i sitt inlägg, -jag ska inte lyssna, -jag ska inte ladda ner

nej om du gör en skiva på skiv marknaden någong gång, så blir det rea direkt!
så kan folk köpa den för en 5 kr bara för att få äran att slå sönder den jävligt hårt!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-04-12 22:44
nej om du gör en skiva på skiv marknaden någong gång, så blir det rea direkt!
så kan folk köpa den för en 5 kr bara för att få äran att slå sönder den jävligt hårt!

haahaahahhaahahahahahahahahhaah

2009-04-12 22:54
min kommentar om netplayen då!

helt okay,,

bra beat val till hard rock boy, avslappnat flow

den rikaste snorungen, bra ide, lite kort låt!

3/5

kvaliten e lite kass, men avslappnat flow, helt okej texter..
för att du får 3 av 5 beror ju mycket på att du ska kunna göra en bättre till nästa gång!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.