EricB flöt vääääldigt trist och väääääääääääääääldigt hackigt och hade en väääääääääääääldigt simpel och tråkig text. Rent sagt uruselt rimmat, texten är tråkigt formulerad och det känns som man hört det som rappas tusen gånger... Och det har man gjort också.. HAHAHA, vad i helvete. Delen där EricB rappar om sina kommande barn är fett kul ju, vad är det för jävla text? Palla stanna beatet då och då, lät inte alls bra- särskilt inte när det blev så hackigt och det lät snarare som att beatet laggade än en konstpaus...Mingyish la en väldigt opassande refräng, för det första är autotune eller vafan ni använt det äckligaste som äntrat hiphopvärlden sen Mina Sexfantasier EP , och texten kändes väldigt osynkad med verserna... Verserna handlar om hur mycket Eric älskar din brudjävel, och sen kommer Mingan och lägger refräng som handlar om att kärlek går upp och ner och att han inte orkar mer? Då låter det ju mer som en "buhu, jag har blivit dumpad"-låt... Vad i helvete håller ni på med? >:( Nämnde jag att Eric antingen har en usel micjävel eller är vidrigt mixad? Sånt hörs inte på reffen, för den är AUUUUTOOOTJOOOOON'ad...
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.