I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

ericB ft. mingysh - Kärleken går upp och ner

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-04-13 20:07

ericB ft. mingysh - Kärleken går upp och ner

Shuue!

Nu har jag (ericB) och mingysh gjort en ny låt: Kärleken går upp och ner

Beat; Freebeat- Eklund Gitarrballad
Vers1 och 2; ericB
Reff; mingysh
Mix; jag på verserna och han på reffen

Låten ---> Länk till http://www.fileden.com/files/2009/3/6/2352206/ericB%20ft%20mingysh%20-%20k%C3%A4rleken%20g%C3%A5r%20upp%20och%20ner.mp3

2009-04-13 20:09
Den är fett tung :D komentera dåe folK?!?!?!?

2009-04-13 20:20
EricB flöt vääääldigt trist och väääääääääääääääldigt hackigt och hade en väääääääääääääldigt simpel och tråkig text. Rent sagt uruselt rimmat, texten är tråkigt formulerad och det känns som man hört det som rappas tusen gånger...
Och det har man gjort också..

HAHAHA, vad i helvete. Delen där EricB rappar om sina kommande barn är fett kul ju, vad är det för jävla text?

Palla stanna beatet då och då, lät inte alls bra- särskilt inte när det blev så hackigt och det lät snarare som att beatet laggade än en konstpaus...

Mingyish la en väldigt opassande refräng, för det första är autotune eller vafan ni använt det äckligaste som äntrat hiphopvärlden sen Mina Sexfantasier EP, och texten kändes väldigt osynkad med verserna... Verserna handlar om hur mycket Eric älskar din brudjävel, och sen kommer Mingan och lägger refräng som handlar om att kärlek går upp och ner och att han inte orkar mer?

Då låter det ju mer som en "buhu, jag har blivit dumpad"-låt... Vad i helvete håller ni på med? >:(
Nämnde jag att Eric antingen har en usel micjävel eller är vidrigt mixad? Sånt hörs inte på reffen, för den är AUUUUTOOOTJOOOOON'ad...
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.

2009-04-13 21:48
N_Jack ska du hålla på sådär så ska du inte va här på whoa.
Dem har gjort en låt dom verkar nöjda med så ge bara kritik på låten flow o text
Du behöver väll inte klanka ner på dem för att dem försöker få fram vad dem känner på derras sätt?
Så jäkla omoget o opassande.. du kan ju inte va gammal som håller på så...

Iaf Lerkish du har en bit kvar med flowet och du se till att få lite mix på accapellan så att det inte surrar o brusar så mycket adda [email protected] så kan jag kirra det?
o sen försök få upp flowet lite mer lyssna på andra tighta rappare o försök me flerstavligt så kommer det låta mycket bättre!

Mingysh vad ska jag säga?
Du lägger det alltid soft i mina öron
Du har flow o röst till detta
Men som sagt GLÖM INTE ATT FLERSTAVA!
Annars super bra mannen!

Allt ja hadde att säga!
Peace!
http://www.myspace.com/peppeboah

2009-04-13 22:21
sån där komentar får mig att vilja rappa tills jag dör!!! :D

2009-04-14 21:50
sån där komentar får mig att vilja rappa tills jag dör!!! :D