I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Natur - Jag Är

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-04-14 18:19

Natur - Jag Är

Ny låt efter ungefär ett halvårs tystnad, detta är inget jag ger till brorsans barn i julklapp utan något jag bara fick för mig att göra i väntan på mitt mixtape som jag räknar släppa i sommar någon gång.

Finns för lyssning på länken nedan och vill någon ha den får den hojta till

Länk till
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=352185222

Lyssna och sprid jätte gärna lite flowers in the garden (kommentar i tråden för dom som missade:D)

//Sigge G

www.myspace.com/naturmusic

2009-04-14 18:21
och sen var länken ass bra så ni får kopiera www.myspace.com/naturmusic för jag är dum nog at inte veta hur man länkar

tack!
Rappare

2009-04-14 18:27
Rappare

2009-04-14 18:29
Tkr ditt ljud e väldigt instängt/dovt/burket på nåt sätt, det förstör mkt...

Men förövrigt låter det väl okej!

Peace

/Spiken

2009-04-14 18:43
skit
www.myspace.com/tonyissla
2011 lika med NY SKIVA!!

2009-04-14 20:20
häftigt beat

tyckte den här var helt okej

Reffrängen gillade jag inte alls

Texten var rkt nice
du flyter på bra
mixen var lite knas
skulle önska att du får till allt med studion så du kan droppa mkt oftare
jag håller tummarna
då kan vi göra nått om du har lust

hare bra chefen

Hank
bättre vara ökänd än okänd

2009-04-14 22:27
tack allihopa, angående ljudet så vet jag om det, jobbar på det men precis som allt annat tar det sin tid

Och alla ska veta att Basilusken som skrev "skit" enbart är sur för att jag en gång skrev i hans tråd att en av hans låtar inte föll mig i smaken och sen dess har han börjat skicka mail till mig om att jag är sämst och att han ligger på en högre nivå än mig. något jag kan tycka också men inte fan bryr jag mig. Jag bryr mig om er så snälla tänk er för innan ni går in och kommenterar honom (Tony Vizzla) eller hans crew (Sanna Drömmar) För, grabben mår inte bra och han blir bara förbannad

2009-04-15 19:08
hej hej hej

2009-04-15 20:28
jofan allt låter helt okej tycker ja förutom ditt ljud som låter instängt!.. pz
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-04-17 14:25
soft mannen

ge mig