Contra - Det du säger
Över ett år sen jag kicka något senast förutom en mass-session. Nu är jag tillbaka, typ. Skrev en låt och spelade in, tyvärr är min mickabel wacko så det ska fixas. Men här denDen
Aii
Det du säger är så annorlunda, saker som har betydelse// Vi spelar samma spel , ge mig ett band så ska jag knyta det// Inte för att skryta men , får jag dig har jag allting// En studio , min musica och en brud som är katching// Om jag spelar mina kort rätt , Och väntar på dig tålmodigt// Kommer du att bli min , kort , koncist och fåordigt// Ska ge dig välrden , eller åtminstonde det av världen jag äger// Och sen ska jag stjäla resten av världen , och dela de med dig// Du har alltid funnits där , jag har bara inte sett det// Men verkligheten slog mig , gav mig en riktigt käftsmäll// Och nu kan även jag se , att du är speciell och fin// Du är min drog , mitt methamfetamin// Sviker dig inte , så känn dig inte osäker// Du kom in i mitt liv , och satte mitt liv i jordbävning// Du ska bli min , om det så är det sista jag gör// Hela världen tappar hakar , för shit denna flickan är söt// Det är det du säger , som gör att jag fått mitt liv i fas// Du är helt perfekt , jag blir nog tyvärr aldrig lika bra// Men kanske att det räcker , jag föll för dig på direkten// Mina armar är öppna , jag väntar , kom här och sätt dig// Den finaste skapelse , av så många miljarder// Perfekt , genomtänkt och baby jag ska ha dig// Du & jag mot världen , tack för det stöd jag fått// Ge mig din kärlek sen lovar jag jag behöver inte nått// Jag behöver bara dig , du får mig känna mig stark// Du får mig känna mig varm , när verkligheten är kall// Du får mig känna mig säker , när ödet är allt som finns// Du får mig att gå på knä , snälla baby bli min//
Aii
Helt värdelöst... o.O Du som var så jävla tung 06-07, vad fan hände? Låter inte ens som dig, låter som en snorunge.
Dra åt helvete!
håller faktiskt med enter diggade dig som fan förut!! men tyvärr står du inte ut ur mängden längre..
music is something u do, style is something u've got!
Kan ju vara så att andra har blivit bättre och att det finns så grymt mycket mainstream hiphop nowadays också ^^
Aii
så jävla kasst äre inte, bättre än mycket annat på whoa imo-.-
visst gick det och lyssnade på men inte samma nivå som förr, du är inte samma Contra som förr , vart har den riktiga contra tagit vägen, diggade dig som fan förr, snälla bli som du va förr, det va fan så bra då. men hoppas du släpper någom mer låt, men som är bättre.
All support uppskattas /// Elaz
tyckte de lät fett jag:O
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
detta var ju för fan fett. haha trodde det lät skit sen första kommenterade fortsätt så här :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
gillar detta mkt mer än de gammla , gillar nya flowet :) keep it real brosh.
http://www.myspace.com/aiinac
Jag håller med Ainac rakt av här. mycket skönare än tidigare
Vafan ere med er? Det är ju tvärcleant, så jävla skön låt:D Och nu kan även jag se , att du är speciell och fin// Du är min drog , mitt methamfetamin// *ramlar av stolen* Låten är ju skitfint skrivet. Entertainment; du suger kuk, så stäng käft. LinneaNord; du suger kuk, bokstavligt talat...så öppna käften
Sjukt längesen jag reccade senast. Ska prova old style , och denna. Sen får vi se vad som funkar bäst. Tack alla !
Aii
gillade dina låtar som bara den förut och det låter fett nu också, tycker vissa ord är lite väl utdragna men kör på den här stilen för man måste testa annorlundare stilar oavsett vad dom i detta forumet tycker (visst ska man ha en stil, men uppskattas sjukt mycket att höra lite annorlunda av en sån som dig som skrivit kungliga depp texter på beat innan och alla låtarna har du samma flow i, därför väldigt skönt att höra något nytt, detta lät träffsäkert) Texten är helt aiit, flowet är bra med sköna rimm, skön känsla, skulle kunna få bättre kvalitet och mix. Fortsätt kämpa på så här Christian Hank
bättre vara ökänd än okänd
Lyssnade på dig en del innan, då var du bra. Det är du nu också. Visst, kanske tappat lite men fortsätt! Welcome back :)
visst du var skitbra förut, men denna var fan inte så jävla dålig som alla säger. Bara att whoa är fullt med mainstream musik (gör det också så ska inte säga något). Men flowet var annorlunda, tappar tråden låter det som men det blir grymt i slutändan. Skit i hatare, du är fortf. tung.
All i need is one mic, one beat.
jag tyckte den va sköön :)
Har gjort en låt på samma beat som heter likadant. iaf den va fett töng!
http://www.myspace.com/peppeboah
den är mkt annorlunda än hur du lät förr, alltid diggat dina gamla låtar och texter. Denna är bra, men tycker du hade annan inlevelse förr som jag diggar mer. . Men fortsätt med det du gör !
Borgan ..
Contra - Du rubbade min existens Contra - Första mötet <3
Borgan ..
Mycket bra låt Contra, Keep 'em comin :)
Mina beats http://www.myspace.com/zyndromeproductions
haha, fint läspande ! XD
Hej, Träffat Jacob?
tyckte det va nice, men håller med om att dina gamla låtar va bättre. Du har sackat efter nu på senaste eftersom du inte kickat på ett tag, men du håller fortfarande mina tankar i gung! din lyrik har ett budskap och har alltid haft...
står för mitt ord, då bilden blir för överdriven
Okej vi klargör detta. Min mickabel är wacko, så fort kabeln rör sig blir det vråldist. Detta gör att man lätt skiter i det efter ett tag och satsar på att bara få ihop versern. tacka vet jag 8 rader just nu. Köper ny sladd på måndag. Digga ni min inlevelse ? Bara vänta , livet har utvecklat mig It'll come. !
Aii
det ända jag saknar det är dina låtar om saknad hat texter i en egen text som ingen kan slå. sluta med glada kärleks låtar för det är inte du
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det kanske är jag nu :)
Aii
Asså konstigt men håller med de flesta att du va as tung förr, men nu är de som att du är mkt sämre... kanske för att jag har blivit bättre eller så du har blivit sämre
Entertainment P16, Du ska inte klaga på nånting, dock du som är en snorunge... Och contra, denna låten var jävligt bra!!
Legal#. Truestar^
Kanske inte så konstigt att han nu blivit sämre enligt vissa när han inte kickat på över 1 år? Tänk lite....
tycker den här låten är grym.. folket är inte van att höra dig med ditt flow i denna bara och tolkar det som att du blivit sämre.. no way. tungt
Jag tycker det var soft. Tycker dock det var fel av beatproducenten att sampla den här låten, det går inte att göra bättre med trummor eller liknande, den är redan oslagbar! :) Men rap, text, flyt osv var det verkligen inget fel på, jag gillade det. Hatar istället temat..
Hej
Fett tungt bror. Folk vet inte vad du kan o inte kan. Visst första trycket jag fick var att va fan har hänt? samma som alla sämre än förr. Men nej. Som Mr-Treat sa. Man är inte van att höra detta flow style. Men Duvet vad jag tycker bror. Det som kommer ifrån dig är kanon bra. Men vissa är sämre och vissa bättre. Men aldrig dåligt bror<3 Peace Dalish
|| Www.Dalish.Se | Www.Myspace.Com/Dalish655 || Studio 013
Hade varit kul att höra men länken funkar inte här....
håller faktist med alla som inte diggade det här.. Det här är verkligen inget specielt,för slowflow och för tråkigt helt enklekt, funkar väll att lyssna på men inget som gör mig intresserad iaf..... visa lite tekink,lek lite med nya grejjer, gör något annorlunda? /heshows
just nu ska du inte lyssna på folk, visst du var bättre förr, men 1 år sen du recca musik,fan tänker ni med whao :S? börja spela in mer så är du snart gamla contra igen :) föresten, låten va sådär, keep do music (y) Peace / Lillp
*ERROR*
Heshows jag tackar för konstruktiv kritik :) Inte kickat på över ett år mayn , ge mig en chans ^^ Och som sagt, min micksladd är sjukt glapp. Fick recca det jag hade som var så korta verser som möjligt och hade tur som fick ihop låten. Man blir grymt frustrerad när man reccar gång på gång och en fet jävla distvåg sabbar hela reccen , så fick ta vad jag lyckades få in :) Köper ny sladd imorgon, sen kommer det bomber :) Hoppas jag :) Tack alla, håller med er alla på sätt och vis. 2 olika stilar, alla har olika smak :)
Aii