Hank feat Nelione - Vila i frid
Hank feat Nelione - Vila i frid Gjorde en låt till min biologiska morfar, om hans liv och hur han hade det så skrev några rader så vart så här. Tillägnad min mamma och moster också. Jag är faktiskt riktigt nöjd Vers:Hank Reff: Nelione Tryck här era lata ...... http://www.myspace.com/hankrap Tryck här http://www.myspace.com/hankrap Det har gått ett tag nu och jag ser dig i min dröm// enda gången vi ses nu de är ju i min sömn// jag ser dig här men jag hittar inget svar// varför du gick bort och inte stannade kvar jag kände dig inte men ser dig som min vän// fick aldrig ta farväl då du låg där i din säng// skapade oro och vissa fick panik// sladdar och skit, shiit vi syns i ett bättre liv// Just nu håller jag en bild och målar en tavla// ett porträtt av Jim olsen en riddare i sagan// men ditt eget timglas din kamp mot klockan// dina döttrar ejj vågade ej längre hoppas// dom såg dina smärtor och visste hela tiden// att du en dag skulle bli tagen på livet// men dom stog faktiskt kvar, i denna förödelse// dom log mot dig fast du redan var döende// Andra Versen Skillsmässan var värst, du kände inget mer// allt var slut//åren bara skördade mer problem/ du fick din ms inte bättre eftersom// du var det innre i en ros men död på samma gång// (Nelione) så risken fanns ni hade grälat ett tag// nu var motivationen borta dags att byta lag// din äldsta dotter jaaa hon prövade lyckan // lotta blev kvar hos dig hand i hand med kryckan// (Nelione men du älskade dina döttrar mer än allting annat// så du frågade gud, kan dom åtminstone få stanna// det blev värre med tiden, dina utsikter var svarta// det känns som folk sopat hela dig under en kappa// för jag tänker, döden överlistade dig// men du gav en bön att inget skulle hända mig// men du finns kvar och lever bland våra minnen// och jag hoppas du känner dig älskad i himmelen// Tryck här http://www.myspace.com/hankrap
bättre vara ökänd än okänd
Skön. Hank du blir bättre. Nelione du lägger de soft
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
All support uppskattas /// Elaz
Beaten var soft som fan! Rappen låter soft, layed back o chill, kanske skulle haft lite mer gnutta känsla:)! soft soft! peace /M
Http://www.soundcloud.com/MackeMaple <--
du droppar mycket nu och hör förbättring hela tiden. låter bra nu bara småslip på utformningen av text kvar :) och finslip på flowet. mysig låt / danielb
www.myspace.com/danielbylund
Fet som fan älskar flowet! Keep it up!
http://www.myspace.com/peppeboah
Låter soft! Hör förbättring. Du börjat få mer koll på flowet och det är najz! Men som Bylund sa så måste du slipa på texterna! / J.L
You don't know what you got, until you lose it.
nu kommer de här upp som jag nämnde i din förra låt om hur du blandar och ger en del för den förra var inget jag ansåg vara bland de bättre du gjort medans denna är absolut bland det bättre, tror aldrig jag hört dig flyta så här bra förut! riktigt fin utveckling känns det som och hoppas du håller i nu på samma bana! synd på beatet bara för det var sådär tycker jag, övergångarna från refräng till verser sviktade rejält kändes det som Nelione mkt bra refräng också!
www.myspace.com/naturmusic
Hank Du flowmissade tyvärr en hel del och speedade upp här och var :/ Något att öva bort, gjorde själv samma fel ganska länge men koncentrera dig på att inte försök klämma in så många ord i raderna... Texten är ju bra och fin på det viset, dock har jag sett ganska mycket bättre bland RIP-låtar, dessa rader är säkert från hjärtat men det känns som man hört de flesta tusen gånger, och rimmen likaså.. Minus för "dina döttrar, EYY", lät bara oseriöst i sammanhangetNelione Mysreff med mysflow och mysröst, tycker dock inte texten var så jättebra här heller...Fin låt, men tyvärr inte så jättebra om man ser till rappteknik och sånt.. Nåväl, helt ok iaf!
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Hank texten är bra tycker, lite flowmissar som jag tycker var lite onödigt för i dom andra låtarna jag har hört dej så har det inte vart så mycket. Rimmen är väll inte dom bästa kanske men texten är fin på det sättet, men fortsätt och träna. men du borde gör lite mer andra låtar, som skryt låtar b.la och sånt. aja , riktigt bra iallifall , 8/10Nelione skön röst och bra flow , tycker du gör tunga beats. texten var väll sådär , riktigt bra du också :) 8/10 / pz ludde
tack ajja flowmisar, hade man hetat Medina hade nog ingen klagat, men nog om det. men vafan det är ruggigt skön kritik, fortsätt kommentera folk MVH HaNK
orkar itne göra en super kommentar. du droppar fruktansvärt mycket och du utvecklas hank, hyfsat flow. dock inte det bästa du lagt. texten va inte så bra. hört många sånna här låtar o den här berörde mig inte. Nelione: du har schysst flow. ganska soft reff. dit flow är rätt så stabilt, har hört du lägga mycket bätre endå sådär låt. keep it up
http://www.znapmusic.com/myntah/
Nice text, reffen helt aight. / Samzon
Ni snackar skit på beats, vi gör Logik musik!
Tycket det är det bästa du laggt hank fortsätt så här :) Tackar alla som diggar reffen :) Roligt att höra
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
helt okey grabbar..
Hank du lät typ glad på din vers. Nelione också typ. kan vara beatet också så att man får en sån attityd, aa tyckte det var lite fel beatval på en rip låt
https://soundcloud.com/mendelsonbits
kan faktiskt hålla med dig Tusse till viss del men har gjort andra rip låtar som blivit lite för sorgsna. Tanken till den här var mer att återuppliva minnet till personen jag skriver tillägnad till, okej det är en riplåt men jag är fortfarande rätt nöjd med allt ändå. Vad tycker du annars? Tack Lukke
Jag gillar verkligen denna!
Milen
grymt text du blir bättre och bättre, reffen var mysig Nelione : hört dig förr och diggar de du gör , schysst lagt big up!
Tycker inte beatet passar till en sådan låt,kanske för glatt! beatet i helhet va helt okej! Annars hör man utveckling dock inte det bästa du lagt.Långt ifrån från min sida.smaksak. Fortsätt droppa,Gö lite andra typer av låtar,Lite glada osv. upp
fosho
Dåligt flyt, dålig text, dåligt beat! Fanns tyvärr inget som va bra här, men det är min åsikt! Låt han vila i frid i vilket fall
kul att man tare med en klackspark och inte bryr sig men tack till er andra
skön, låter bara lite osäker, men det är nått som man övar bort rätt fort Piiz / lillp
*ERROR*
Du kanske borde ta åt dej, och försöka förbättra det?:)
alltså klart jag tar åt mig men lät lite väl arrogant skrivet bara. Absolut gjort bättre innan, men resultatet kan ha gjort mkt pga av att beatet var lite glatt så attityden vart en smula glatt det med. Har dels hört sämre flyt på låtar som du droppat bättre kritik till Oneunder. menmen får väl ta mig i kragen till nästa låt och fila med texten och inträningen mer då, menmen bättre med dålig kritik än ingen kritik alls och har inte fått så mkt sån här kritik förut, även om jag inte har polare som skriver kompispropps precis så tycker jag det var på tiden att någon som inte diggade något.. Frid
Hank: försök att fixa texten bättre, flowmissar här och där.. rösten borde du slipa till med mer inlevelse .. men dock är det en personlig låt ska inte ge mig in på sånt typiskt whoa shit .. keep it up. Nelione : inte hört dig förr, men helt ok! fortsätt boys /marius
tjo tack
Riktigt bra mannen;p har också gjort en låt fast om min farfar. så jag blev sjukt nöjd jag med... den var riktigt bra:D
http://www.znapmusic.com/farbrorgron/ shiiet denAjs-,-
de låter soft grabbar!:)
Http://www.myspace.com/besononline
tack som fan
Upp!!!!!