I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Dixvi - Trumpet

Vår Hiphop - Audio & Video

Rappare

2009-04-17 17:32

Dixvi - Trumpet

Länk till http://www.znapmusic.com/limp/

ny låååååt,
mix: Vinlof
Rapp & text: Limp
Beat: vet inte ,freebeat

2009-04-17 23:14
Nu fattar jag inte.. Vadå Dixi, har du bytt nick eller va? Står ju Limp på "Rapp & Text"? Du förvirrar, ditt svin >:(
Sen är det ju jävligt onödigt att skriva ut "Beat:" om du inte tänker/kan skriva vilket det är D:

Du är snuskigt skillad för din ålder vettu, kan ju flowa å grejer - klart det behövs slipning innan det blir Naize med stort N, men det är ju lovande som fan med tanke på att fan hälften i MIN ålder stakar fram meningarna.. Du håller ju jämt flöde hela tiden liksom, imponerande.

Uppfattade inte så mycket av texten, men det är nog för att jag är slut i huve' atm... Som vanligt! Dock vet vi ju sen innan att du kan flerstavsrimma och INTE hittar på ord som en viss annan *host - Sellish*

..Nu sa du "ordförrod", vad är det för jävla fasoner?

Sen var det typ halvpissigt mixat och jag tycker capellan låg rätt högt, men sånt lär man sig också med tiden. Själv kan jag fortfarande inte mixa :D hehheheueuhe... Och så gillade jag ine refrängen, men bra jobbat jö!
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Rappare

2009-04-18 13:03
Dixvi = jag & vinlof.
Han står för allt det tekniska o sjunger ibland

2009-04-19 00:16
Bra för din ålder, och rätt bra i allmänhet. Mycket att jobba på (framförallt komma in i och igenom målbrottet, no offence) men du är en god bit på väg.
Rappare

2009-04-19 13:28

2009-04-19 13:57
jag gillar inte alls, för många flowmissar.
Men rimmen håller väl! Du låter dock otydlig ibland. Men öva på :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2009-04-19 18:33

2009-04-20 07:59
låter najs ! fortsätt såhär :) pz

2009-05-24 00:06
Jag kan inte hitta den låten på din znap, men jag lyssnar på det som finns där just nu.
Och de mesta grejerna är fett imponerande, inte för att låtarna nödvändigtvis är överfeta, utan främst för att du är så jävla ung.

Om man läser den där meningen fel som jag skrev här ovan, så kan man lätt få det till att jag inte tycker att dina låtar är överfeta, men det stämmer inte riktigt, just for the record!!

det låter riktigt lovande, och innan du är 20 så är jag helt säker på att du kommer släppa riktigt heta grejjer!

Keep it up man! don't let the rapdream die!!!
Flyter som en död fisk