TRIPPEL POST!!! HAHA fyfan... här e textenEMIL vers 1 ett steg bara ta mig när jag lutar mig bakåt hoppar ur ett flygplan med väskan full av kakor som du ser på mig, snett öga i din blick du kan ta på den japp du kan suga min dick, click laddar upp igen, raderna är crazy softar på playan med polarna, vi är lazy som en tsunami vi flyger fram, mot land tar med oss ett träd, det bli ett fritt fall det är skit kallt men jag tänder upp en eld ADAM vers 1 tänker lika snabbt som windows 95 håller i mig tills jag spyr och dom får bära mig hem vaknar upp lika ledsen som ett litet barn då föräldrarna glömt att gratta en på födelsedan, låter som en pundare påverkad av lim varje gång jag försöker uttrycka mig i rim som sagt, tänker bara med ballen 24megabyte ram innanför skallen se mig jag blottar min bringa se mig går fram å börjar limma se mig e så het du börjar brinna räcker att jag kollar på en kvinna för att få henne att svimmaADAM VERS 2 Står och skelar med brillor och skena, på bena, kastrerad med mittenbena Kolla när jag kommer, likblek utan ånger, I kalsonger ölkagge och gigantiska polisonger. Spottar på beats men jag är lite sen säger beepbeep som den där jävla fågeln i gråben lever på natten, drar långfingret ur hatten. ramlar omkull, dricker sprit som det vore vatten Emil vers 2 tar det chill, grabben på ett konditori där du käkar dig imun mot anorexi ja vi är det högsta kortet i leken mjölet i smeten och slangen på katetern jag e sleten men jag simmar ändå 100meter frisim på 2sekunder blankt, det är så vi gör det när vi tränger oss förbi andas in djupt sen spottar ut rim
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.