D Dominus ft.Änglalik - Serious
N.M.E, Denci och Änglalik är tillbaka typ igen check this shit out now!! finns inte mycke mer att säga lyssna droppa en kommentar..låten finnes här yo
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
nice ju ^^ diggade eran "fyllelåt" den va skit tight men denna va fan ännu bättre :P Keep It Up
står för mitt ord, då bilden blir för överdriven
thx keep em cummin!
fett jävla beat ;) Dennis, du är så jävla söt på engelska men låter fan så mycket bättre än det du brukar droppa på engelska. Änglalik min nya grabbhalva, låter fett och till sist lille filip bra jobbat ;) acapellan ligger lite lågt i introt men annars ären klockren ;)
Hej, Träffat Jacob?
skulle vart fett ifall ni kunde lägga upp texten :) annars låter det bra, men min engelska suger så fattar inte det minsta utan text :/
fbg
haha min engelska blev ju inte såå bra på denna men skitsamma.. tack för kommentarerna och ska slänga upp text om jag orkar skriva den. cheers / Denci
vafan kom igen nu whoa :P
mhm
finns bara en sak o säga, NAJS!
music is my passion & my only desire
NME du har lite små flowmissar, men du la det bra, reffen kunde väl ha gjorts bättreDenci hörde inte allting så lite halv svårt att kritisera, men vad jag hörde så lät det väl bra, känns som om du kanske hackar lite, Änglalik det låter bra, nog det bästa man har hört med dig, har inte hört nåt med dig på rätt länge så kan väl vara därför, sist jag hörde nåt hade du nästan hälften till flow missar, så det börjar bättra sig, keep it upOverall skön låt, accapellan är däremot lite för låg, så man måste nästan koncentrera sig för att kunna höra texten. Fred ut / patetisk
mannen, jag är jag, hate or love
tack tack alla.. blev ju inte så bra som jag hade hoppats på det där med ljudet osv höjde verserna så mycket det gick och sänkte beatet 3 db men ändå för lågt :p
mhm
Här kommer text! *Intro* Vers1 - NME Dont talk to me im too tall sex drugs n rock n roll i do it all i fight i mash i crash i stun i ball thats the definition of a rock superstar fuck flow ill talk the shit out i got a game of my own to think about b the next time you cry n be like i could have been there but couldnt get a hold of the mic so stop mayne, are you aiight so i cae you try too look me in my eyez fuck that shit cuz here its all free so welcome to my world this is breathtaking bur breathe everybody got their needs but fuck them i got what i need im all free i aint got no one, nobody gon' tell me what to do so i say i do say what the fuck i want how about you Hook - NME Whats yo problem, why you comin at me Whats yo style, whats your history imma go all out, you jokers better be clear whit this i mean c'mon man be serious! Vers2 - Denci I do it however, aint nuthing stoping me so take your time sit down n breathe im rocking this shit you cant compare whit this so tell me how you gonna fuck whit this you got nuthing on me you got nuthing at all and you have to see im bangin so hard rock superstar? im a rap superstar but whitout the fame then im not livin large got no fast cars got no bling in my mouth or like that when im rocking my rap is like a heartattack and im sure as hell going out swinging ding ding, you can her the bell ringing TKO, what you gonna do now? bring your crew ill fuck em up too son yeah im cocky but thats who i am i say what i want how about you man Hook - NME Whats yo problem, why you comin at me Whats yo style, whats your history imma go all out, you jokers better be clear whit this i mean c'mon man be serious! Vers3 - Änglalik Du kan se oss när vi glider in och greppar mikrofonen för vi lägger de alltid skit tight från bakom scenen till logen universums nya stjärnskott som ba typ fallit till marken med phat farm över hela kroppen och kedjan runt halsen tar vi över hela världen hela sveriges hiphopscen och hata på D dominus och ni gör det till mitt problem för jag kirrar ju bilar, alla brudar med mitt gash medans du fuckar med killar och bara stirrar mig där bak, de klaart du kan kalla mig för rock rock superstar för min stil är änglalik, så kalla mig för underbar och det är underbart, så jag tar en shot av hat kommer nog aldrig sluta spotta ut varrenda bar för du fuckas i takten du borde passa din nacke för du knockas till marken så du du fattar de mannen ..att vi mördar varje beat för de D dominus denci, nme, & änglalik, yo! Hook - NME Whats yo problem, why you comin at me Whats yo style, whats your history imma go all out, you jokers better be clear whit this i mean c'mon man be serious!
Nme schysst flow o så :) Denci diggar din röst som fan. bästa jag hört med dig geff. peace Jonis
www.myspace.com/jonis016
Tung shit! Änglalik och nme va bäst på denna.
http://myspace.com/etownbeats
im rocking this beats you cant compare your shit so tell me how you gonna fuck whit this rock superstar? im a rap superstar but whitout the fame and im not livin large got no fast cars got no bling got nothing like that but im fucking up rappers like an heartattack ska det vara men tack ändå ängla tack ni andra för att ni tar er tid att kommentera också
mhm
haha jag försökte iaf :( haha
Moderator
2009-04-19 19:54
Njaaa, diggar attityden som faen faktiskt. Speciellt NME, helt crazy attityd i sin rapp. Men njaa, låten var inget för mig, tyvärr.:)
time isn't wasted when you're getting wasted .
Helt undrebart bra! Ni blir bara bättre å bättre! Fred/Froody
tack allihop men det är riktigt segt med feedback här asså .. Give us some love nu fan sov inte !!!!
fy fan vad fet låt helvete, NME är king, DENCI du är king fan vad bra du är i denna shiiiet! änglalik har jag aldrig hört såhär bra, alla la det fett och nme´s reff är grym fett grabbar!
Stay strong
fett att ni diggar fortsätt så!
come on nu whatafuck !!!
NME: Skön röst riktigt tungt flow du har skön text. rätt bra engelskt utal men du har gjort bättre men de va fett 8/10 . Denci: Du har riktigt skön röst ovanlig, tungt flow du borde öva utalet lite men öva utalet så kommer de låta tungt, skön text diggade dig i denna men du har gjort bättre man 7/10 Änglalik: Har alltid diggat dig, ditt flow är hur skönt som helst du har skönaste rösten svääär. Din text är real nice bra att du körde på svenska. Men okej jag har hört bättre med dig oxå men fan du va fet i denna 9/10 . Låten va överfet 8/10 får den.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kom igen vafan mer kommentarer och weestby tack!
tack tack westby. jo vet att uttalet inte blev så värst tight. Kan bättre än sådär men det blev som det blev. :P
mhm